دعوت به «رقص» و «خوانندگی» در خانه سالمندان توسط بازیگر زن+فیلم

«بهنوش بختیاری» با حضور در خانه سالمندان به همراه «میلاد فتاحی» مادران سالمند را به رقص وخوانندگی دعوت کرد! در کلیپی که از این برنامه در خانه سالمندان ضبط شده است بهنوش بختیاری به همراه میلاد فتاحی خوانندگی می کند و از پیر زنانی که بعضاً هوشیاری لازمه را هم ندارند دعوت به رقصیدن می کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،صفحه اینستاگرامی منتسب به بهنوش بختیاری ویدئویی از «رقص و خوانندگی» در «خانه سالمندان» منتشر کرد!
 
بنابراین گزارش، «بهنوش بختیاری» با حضور در خانه سالمندان به همراه «میلاد فتاحی» مادران سالمند را به رقص وخوانندگی دعوت کرد! در کلیپی که از این برنامه در خانه سالمندان ضبط شده است بهنوش بختیاری به همراه میلاد فتاحی خوانندگی می کند و از پیر زنانی که بعضاً هوشیاری لازمه را هم ندارند دعوت به رقصیدن می کند!
 
این بازیگر زن با این انتشار این پست مدعی شد که «موسیقی و رقص» تنها عامل مهم در شادی و نشاط انسان هستند!


 
لازم به ذکر است،این اقدام در حالی است که طی ماه های اخیر برنامه های رقص و موسیقی تحت عناونی چون «شادی» و «نشاط»  از طرف گروه های ضد انقلاب پخش و انتشار یافته است و به دنبال این موضوع برنامه های ورزشی صبحگاهی درقالب «رقص» در پارک ها و خیابان ها رواج پیدا یافته است! حال باید گفت آیا این اقدام بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های حاشیه ساز کشور در راستای همین برنامه ضد فرهنگی ضد انقلاب شکل گرفته است؟! چه نهادی به این بازیگر زن اجازه داده است تا زنان سالخورده ای را که حتی بعضاً هوشیاری لازمه را ندارند مجبور به رقصیدن کرده و از ایشان فیلم ضبط نماید.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/102
نظرات شما