کشف حجاب مهناز افشار در اینستاگرام! + عکس

مهناز افشار که به بازیگر پر حاشیه سینمای ایران معروف است و تقریباً در هر زمینه ای کارشناسی و تخصصی از موضوعات روز اجتماعی گرفته تا موضوعات شاخص امنیتی کشور اظهار نظر می کند در صفحه اینستاگرامش عکس بدون حجابش را منتشر نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مهناز افشار که به بازیگر پر حاشیه سینمای ایران معروف است و تقریباً در هر زمینه ای کارشناسی و تخصصی از موضوعات روز اجتماعی گرفته تا موضوعات شاخص امنیتی کشور اظهار نظر می کند در صفحه اینستاگرامش عکس بدون حجابش را منتشر نمود.
 
بنابراین گزارش، مهناز افشار که هم اکنون در ژاپن به سر می رود و در یک کار مسترک ایران و ژاپن بازی می کند یک نقاشی از عکس های خود را با لباس ژامپنی و بدون حجاب و پوشش سر بدون هیچ محدودیت یدر صفحه اینستاگرامش منتشر و با این عکس اقدام به کشف حجاب کرد.
 
افشار پیش از این به دلیل دخالت در امور پزشکی و تبلیغ یک آمپول خطرناک به دادسرا فراخوانده شده بود که قوه قضائیه صرفاً به تذکر و تعهد از وی بسنده کرد و اقدام قانونی با وی خودداری نمود!
 
وی اینبار با حاشیه سازی دوباره و در شرایطی که اینستاگرام به عنوان ابزاری برای مروجان کشف حجاب و معاندین تبدیل شده است در این صفحه مجازی اقدام به کشف حجاب نمود.
 
به نظر می رسد عدم برخورد صحیح با سلبریتی ها به ویژه برخی از ایشان که حاشیه سازی های فراوانی برای کشور دارند باعث شده است که از انجام هر نوع قبح شکنی و الگو سازی برای مردم ابایی نداشته باشند!



انتهای پیام/
گالری عکس
http://enghelab-news.ir/1088
نظرات شما