قابل توجه دستگاه های نظارتی:

برگزاری شو لباس «مختلط» در شمال تهران+ فیلم

انتشار یک فیلم از سالن مد در تهران آن هم با پوشش‌ها عجیب و غریب باز هم این سوال را به وجود آورد که برگزاری مراسم هایی از این دست چقدر تحت نظارت قانون انجام می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سال هاست در شمال تهران و برخی مناطق غرب تهران و در باغ های لاکچری اطراف تهران مراسم های مبتذلی تحت عنوان شو لباس و ... برگزار می شود که به دلیل خصوصی بودن آنها و یا دعوت از برخی افراد خاص در این مراسم ها خیلی ها از وجود این قبلی مراسم ها بی خبر باشند و برخلاف تصور این فیلم به کت واک های معروف خارج از کشور باشد اما متأسفانه واقعیت تلخ ماجرا این است این اتفاقات در همین تهران می افتد و مردم از آن بی خبرند!
 
 
این روزها فعالیت بدون چارچوب و بدون قانون اینستاگرام باعث شده است هر کسی هر چیزی که می خواهد را در این صفحات منتشر می کنند و بدون هیچ محدودیتی به تبلیغات ابتذال های خود دامن می زند.

این فیلمی از سالن مد و لباس مختلط در یکی از خیابان‌های شمال تهران است؛ که نحوه برگزاری و اجرای آن هیچ ربطی با قوانین داخل کشور ندارد. اما تعجب اینجاست؛ برگزاری این مراسم که شکل قانونی ندارد به صورت علنی در صفحه اینستاگرام این سالن تبلیغ و منتشر می‌شود.

 

شما خود ببینید و قضاوت کنید که چگونه عده ای ام القرای جهان اسلام را به ابتذال می کشند و برخوردی با ایشان صورت نگرفته است!




انتهای پیام/
گالری فیلم
http://enghelab-news.ir/1091
نظرات شما