پرسپولیس - نساجی؛ ملاقات سرخ‌ها با ۷ مصدوم و محروم

درحالی دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی مازندران پس از ۱۷۶ روز عصر جمعه در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود که سرخ‌ها با هفت مصدوم و محروم به ملاقات هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دیدار حساس تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۶ عصرجمعه ۱۷ اسفندماه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می‌شود.

با توجه به حساسیت بازی این دو تیم پرطرفدار فوتبال کشور، قضاوت این دیدار به" علیرضا فغانی" داور بین المللی فوتبال ایران سپرده شده است. جدال دو تیم پرسپولیس و نساجی در بازی رفت که چارچوب هفته ششم این رقابت‌ها ۲۲ شهریورماه برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک سرخ پوشان پایتخت به پایان رسید.


ملاقات سرخ‌ها پس از ۱۷۶ روز

دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در حالی پس از گذشت ۱۷۶ روز از دیدار رفت لیگ امسال در ورزشگاه قدیمی شهید وطنی قائم شهر با هم دیدار خواهند کرد، که شاگردان "برانکو ایوانکویچ" در تیم پرسپولیس با پیروزی یک صفر هفته بیستم برابر صنعت نفت آبادان در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارند و بدون شک به ۳ امتیاز برابر نساجی حساب ویژه ای باز کردند.


در مقابل تیم نساجی مازندران که تا دقایق پایانی بازی برابر میزبان خود نفت مسجدسلیمان ۲ بر یک پیش بود، با دریافت گل در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه، با تساوی و قناعت به یک امتیاز از نماینده خوزستان به قائم شهر برگشت.


تقابل دو تیم با توجه به حضور پرشور و علاقمندان سرخ پوش دو تیم، کسب پیروزی و حداقل امتیاز در ایستگاه بیست و یکم با توجه به نزدیکی رقبا و امتیازها، تأثیر زیادی در جابجایی جدول در پایان این هفته خواهد داشت.


پرسپولیس خسته در شهر خسته


تیم پرسپولیس تهران که با توجه به حضور در سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) با فشردگی و برنامه زمان بندی مسابقات داخلی از سوی سازمان لیگ مواجه شده و پیشتر درخواست تعویق آن تلویحاً مطرح شده بود، اما در نهایت با مخالفت سازمان لیگ بازی سرخ پوشان پایتخت بدون به تغییر و توجه سازمان لیگ در روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1142
نظرات شما