حکم خلع لباس روحانی منحرف اجرا شد/ مظلوم نمایی در فضای مجازی با انتشار کلیپ

با دستور دادستان ویژه روحانیت و ابلاغ و تائید نهایی حکم خلع لباس روحانیت سید حسن آقامیری اجرا شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سید حسن آقامیری روحانی که برخی سخنانش مغایر با شرع مقدس اسلام و بر خلاف منافع ملی و همچنین بی حد و مرز در برخی نقد ها نسبت به ارزشهای اسلامی و همچنین برخی سخنانی که افراد دوست دارند بشنود به دروغ نسبت دادن به اسلام بر اساس رای و تائید نظر نهایی دادگاه ویژه روحانیت قم حکم خلع لباسش اجرا شد.

دادستان ویژه روحانیت و همچنین دادگاه تجدید نظر سید حسن آقامیری هردو رای نهایی به خلع لباس وی صادر کردند و در روزهای قبل این حکم توسط اجرای احکام این دادگاه رسما اجرا شد که برخی افراد بدانند که برای مقابله با انحراف و افکار نادرست و ترویج آن در جامعه در پوشش روحانی هیچ حد و مرزی نیست و بصورت جدی مقابله میشود .

جالب توجه این است که سید حسن آقامیری با انتشار یک کلیپ در فضای مجازی که شبیه به مستند های تلوزیونی از حضورش در خیابان و نزدیک دادگاه روحانیت قم فیلمبرداری شده است با برخی سخنان مظلوم گرایانه از این خلع لباس و حکم دادگاه ویژه روحانیت خبر داده است و  مظلوم نمایی کرده است.

سید حسن آقامیری که در اینستاگرام بیشتر کلیپ هایش مطرح است چنان تیم فیلم برداری و تدوین را برای خود آماده کرده است که گویی میخواهد یک فیلم سینمایی درجه یک سینما بسازد و برای خودش در فضای مجازی منتشر کرده تا خودش را مظلوم و محق نشان دهد و از این اقدام فوری و قاطع دستگاه قضایی با خودش انتقاد جدی در این کلیپ کرده است.

برخورد قاطع دستگاه قضایی و دادگاه ویژه روحانیت قم با این افراد و بدین شکل بسیار پسندیده است چرا که افکار و عقاید جوانان را دستخوش انحرافات فکری و عقیدتی قرار میدهند.

حال انتظار ویژه است که بدون هیچ مصلحت اندیشی دادگاه ویژه روحانیت با دیگر افراد منحرف که در لباس مقدس روحانیت نفوذ و رخنه کرده اند و در صدد تخریب اسلام و انحراف در عقاید جوانان فعالیت میکنند نیز برخورد قاطع صورت بگیرد.
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1249
نظرات شما