تبانی شرکت رام پارت پیشرو با بانک سرمایه در اخذ تسهیلات و سپردن وثیقه ناکافی+اسناد

امیر خجسته از ارسال مستندات به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص شرکت رام پارت پیشرو و شرکت‌های زیرمجموعه آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،امیرخجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از ارسال مستندات به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص شرکت رام پارت پیشرو و شرکت های زیر مجموعه آن خبر داد.

وی افزود: شرکت رام پارت پیشرو با تامین چند شرکت زیر مجموعه به نام‌های توسعه برج هار فراز گلستان، جهان سیر نیو سایت اقدام به اخذ تسهیلات  به مبلغ بیش از 570 میلیارد تومان از بانک سرمایه کرده‌اند که با یک سری وثایق و تضامین تسویه کرده بود که در نهایت بدور از هرگونه پرداخت سود و جریمه به بانک مذکور ملکی تحت عنوان پروژه پاژ با ارزش 810 میلیاردی به مبلغ 1200 میلیارد تومان از صندوق ذخیره فرهنگیان تحت عنوان سرمایه گذاری در شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان با تبانی واگذار کرده است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: در این صورت اسناد وثایق وام‌های قبلی با این ملک تهاتر شده و با توجه به مدارک و مستندات ارسالی مبلغ 400 میلیارد تومان اضافه بر ارزش پروژه مذکور از شرکت فوق دریافت کرده است که با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده پرونده‌ای در این خصوص در دادسرای جرائم پولی و بانکی تشکیل و کلیه مستندات منضم به نامه شماره 110/5/55290 در مورخ 97/11/28 به دادسرای مذکور جهت بررسی قضایی ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «ارتباطی بین فیش های حقوقی صوری فرهنگیان و دادگاه بانک سرمایه چیست؟» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1368
نظرات شما