میزبانی هرمزگان در ایام نوروز از زائران راهیان نور دریایی+تصویر

اردوهای راهیان نور هرمزگان تا دوازدهم فروردین‌ماه روزانه میزبان یکهزار نفر در قالب کاروان دریایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از سرمایه های مهم  انقلاب  بازو محرکی در ایجاد روحیه معنویت و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است که در سال های اخیر با استقبال چشم گیر آحاد جامعه روبرو بوده است.
 

اردوهای راهیان نور به واسطه محتوای پربار و ارزشی نقش بسزایی در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل جوان دارد که جنوب کشور نیز به عنوان خط مقدم جبهه در عرصه دریایی و تقدیم هزاران شهید در راه اعتلای انقلاب اسلامی با برپایی اردوی راهیان نور شاهد استقبال بی نظیر هموطنان است.

 

در سال های اخیر به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اروی راهیان نور دریایی ویژه ایام نوروز در حال برگزاری است که حضور پرشور علاقه مندان و استقبال طیف های مختلف جامعه نشان از جایگاه ویژه آن در انتقال فرهنگ دفاع مقدس دارد.

اردوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس برای دهمین سال متوالی در استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان برگزار می شود که در شهرستان بندرعباس با اعزام روزانه یکهزار نفر در قالب کاروان راهیان نور دریایی خلیج فارس در دو نوبت صبح و عصرفرصت بهره مندی علاقه مندان از گلزار شهدا، یادمان شهدا، موزه دفاع مقدس و قلعه پرتغالی‌ها در جزیره هرمز را فراهم کرده است.

زمان اعزام زائران به اردوی راهیان نور تا تاریخ ۱۲فروردین ماه در ساعات ۸ و ۱۴ به مدت سه ساعت  از محل اسکله پشت شهر بندرعباس به سمت جزیره هرمز است.

در این اردو فرماندهان دوره دفاع مقدس به عنوان راوی در مسیر رفت و برگشت زائران به هرمز، از خاطرات دفاع مقدس و عملیات‌های دریایی و همچنین اهمیت استراتژیک خلیج فارس و تنگه هرمز  روایت می‌کنند.

 

طبق گزارش فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سال گذشته ۱۲ هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی خلیج فارس اعزام شدند که امسال پیش بینی می‌شود این رقم با برنامه ریزی صورت گرفته به بیش از ۲۰ هزار نفر برسد.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1403
نظرات شما