برانکو: بعد از دربی خطر ما را تهدید می‌کرد/ با برد و روحیه خوب به دبی می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بابت این پیروزی به بازیکنانمان تبریک می‌گویم، پیکان را با لیاقت شکست دادیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  برانکو ایوانکوویچ بعد از حضور در نشست خبری دیدار مقابل پیکان، گفت: بابت این پیروزی به بازیکنانمان تبریک می‌گویم. بعد از دربی یک بازی خوب انجام دادیم.

*شادی ما کامل نشد

برانکو عنوان کرد: متاسفانه شادی ما کامل نشد چرا که در اواخر بازی کمال کامیابی‌نیا از ناحیه شانه مصدوم شد. مطمئنم تا سه شنبه برای بازی با الاهلی آماده می‌شود. با لیاقت این بازی را بردیم.

*حیف شد زودتر گل نزدیم؛ بعد از دربی خطر ما را تهدید می‌کرد

وی افزود: حیف شد زودتر گل نزدیم چرا که در این شرایط بازی برایمان آرامتر پیش می‌رفت. پیکان همیشه حریف سر سختی است. آنها بازی بسیار خوبی انجام دادند و مهره‌های قدرتمندی دارند. یک خطر ما را بعد از دربی تهدید می‌کرد. مشکل خستگی یا کم کاری می‌توانست خطر ساز باشد اما از بازیکنان تیم ممنون هستم که نظم خوبی داشتند و عملا به حریف خود فرصت ایجاد گل ندادند.

*پیکان چیزی برای از دست دادن نداشت؛ با روحیه خوب راهی دبی می‌شویم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال به نظر می‌رسید بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم به پیروزی یک بر صفر راضی بودند، تأکید کرد:  خیلی نمی‌توانم با نظر شما موافق باشم. پیکان تک مهره‌های خیلی خیلی خوبی دارد. آنها تحت فشار نیستند و چیزی برای از دست دادن ندارند. با آرامش زیاد مقابل ما به میدان آمدند. در اوایل نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم که باید تبدیل به گل شود. شما در زمین حریف خودتان را حس می‌کنید اما مهم این است که ما با برد و یک روحیه خوب به دبی می‌رویم.

خبرنگاری در مورد اینکه قرار بود فسخ نامه منشا منتشر شود سوال کرد که مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این مورد گفت: قبل از دربی گفتیم منشا قراردادی داشته و بندی در مورد فسخ قرارداد این بازیکن بوده است که ما اطلاع رسانی می‌کنیم. او ادعای کذبی مطرح کرد که ما هم اعلام کردیم این مسئله کذب است و هر زمان که مدیریت صلاح بداند آن را منتشر می‌کنیم.

*الان به الاهلی و السد فکر می‌کنیم

در ادامه برانکو با ورود به این صحبت‌ها گفت کجای این سوالات الان مهم است که موضوع منشا را مطرح می‌کنید.  چرا در مورد اینکه فرشاد احمدزاده از تیم رفت الان سوال نمی‌پرسید؟ این مسائل تمام شده است و به باشگاه مربوط است. ما الان به الاهلی و السد فکر می‌کنیم. فردا بازی الاهلی مقابل الشباب را آنالیز می‌کنیم و به دنبال مسائل حداکثری هستیم.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1810
کلیدواژه: برانکو خطر تهدید
نظرات شما