تلاش شبنم نعمت زاده برای توقف دستور تخریب ویلای لواسان

از یک منبع آگاه مطلع شده ایم که خانم شبنم نعمت زاده از طریق دیوان عدالت اداری شدیدا به دنبال گرفتن دستور توقف موقت تخریب ویلای خود است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،از یک منبع آگاه مطلع شده ایم که خانم شبنم نعمت زاده از طریق دیوان عدالت اداری شدیدا به دنبال گرفتن دستور توقف موقت تخریب ویلای خود است.آخرین مهلت آنها برای تخریب ویلا تا آخر فروردین است. اگر تخریب نکند شهرداری دوباره خود بیل و کلنگ به دست می گیرد و کار ناتمام را تمام خواهد کرد.

اما این آزمون عدالت اداری در هفت و هشت روز آینده است تا نشان دهد که در کدام سوی ماجرا ایستاده است. در سوی عدالت و منافع مردم و مطالبه عمومی یا در سوی آقازادگان متخلف.. زمان اندکی باقی است.

دستور تخریب اضافه بنای ویلای شبنم نعمت زاده در ماه های گذشته با پیگیری های گسترده جمعی از جوانان عدالتخواه به تصویب رسید و بخشی از آن هم در مقابل دوربین خبرنگاران تخریب شد اما ظاهرا لابی گری های این آقازاده ها تمامی ندارد و با پول و قدرت هر کاری بخواهند در این کشور می کنند!

انتظار ویژه از دستگاه قضا و حضرت آیت الله رئیسی است که در مقابل این آقازاده های مفت خور و طلب کار از نظام و انقلاب ایستادگی کنند و عدالت را اجرا کنند و نگذارند بی قانونی در کشور ادامه یابد و در گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب بیا نمودند با این گونه فساد ها برخورد درست صورت بگیرد.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1919
نظرات شما