تخریب برخی از مزار های شهدا در شهرهای سیل زده!

سیل روزهای گذشته در گلستان، لرستان و برخی دیگر از شهرها، باعث بروز آسیب و خسارت جدی به برخی از مزار های شهدا به ویژه مزار شهدای اهل تسنن در شهر آق قلا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،برخی از مزارهای شهدا در گلزار شهدای شهرهای سیل زده دچار خسارت و حتی تخریب شده است!
 
بنابراین گزارش، سیل روزهای گذشته در گلستان، لرستان و برخی دیگر از شهرها، باعث بروز آسیب و خسارت جدی به برخی از مزار های شهدا به ویژه مزار شهدای اهل تسنن در شهر آق قلا شده است.
 
بنیاد شهید و امور ایثارگران در اینباره می گوید: یک‌سری از گلزارهای شهدا دچار آسیب شده است. از ابتدا از استان‌ها خواستیم تا کارگروه گلزارها را تشکیل بدهند، به این موضوع هم به‌صورت استانی و هم به‌صورت ملی کمک خواهیم کرد تا گلزارها با تدابیری که حضرت آقا فرمودند، مرمت و بازسازی شوند.
 
بحث صدمه گلزارهای شهدا بر اثر سیل بیشتر در استان گلستان مخصوصاً در شهرستان آق‌قلا و گمیشان دیده می‌شود که به‌خاطر سبک گلزارهای شهدای اهل‌سنت، گلزارهای این شهرستان‌ها تاکنون بیشتر دچار آسیب شده است. آمارهایی که تاکنون به دست ما رسیده، نشان می‌دهد حدود 17 گلزار شهدا تاکنون دچار آسیب و تخریب شده است.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1967
نظرات شما