ارسال 18هزار بسته لوازم خانگی برای سیل زدگان از طرف ستاد اجرایی فرمان امام

در این روزها که اخبار مایوس کننده از سوی سلبریتی ها در فضای مجازی بشدت منتشر می شود یک خبر خوب بسیار دلگرم کننده برای مردم است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،ستاد اجرایی فرمان امام در راستای محرومیت زدایی و همچنین حمایت از سیل زدگان کشور که در این روزها بیشترین مشکلات را در حال حاضر دارند و کلیه امکانات زندگی شان از بین رفته است ، بسته های لوازم خانگی ارسال کرده است.

در چند مرحله ستاد اجرایی فرمان امام قصد دارد تا بخش کوچکی از خسارت های مردم مناطق سیل زده را رفع نماید در مرحله اول طرح حمایت از مردم مناطق سیل زده استان گلستان 4000 هزار بسته لوازم خانگی برای این مناطق ارسال شده است که در این روزها در بایکوت خبری متاسفانه مانده و آنچنان که باید در فضای رسانه ای انتشار نداشته است.

در مرحله بعدی این طرح حمایتی و بسته حمایتی قرار است 14 هزار بسته دیگر که شامل یک دستگاه یخچال و فرش و موکت و گاز و ... است به عنوان لوازم ضروری خانگی برای مردم دیگر مناطق سیل زده مثل لرستان و خوزستان هم ارسال شود .

ستاد اجرایی فرمان امام الحق به وعده خودش در این رابطه تا اینجای کار خوب عمل کرده است که انتظار جدی است به بقیه وعده های خود نیز در این رابطه عمل کند تا مردم دلگرمی بیشتری پیدا کنند و شاید بخش کوچکی از مشکلات آنها حل شود.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2153
نظرات شما