یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: امروز یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محسن هاشمی  اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در تمامی محورهای مازندران هستیم و از لحاظ جوی نیز سطح محورهای استان به‌صورت مقطعی لغزنده است.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی امروز محورهای مازندران، افزود: تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت 6 تا 24 روز یک‌شنبه یکم اردیبهشت ماه امسال از محور هراز، اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یک‌شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی بیان کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا 24 امروز از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17  تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان گفت: باتوجه به شرایط جوی لازم است مسافران قبل از سفر وضعیت راه را از طریق سامانه 141 استعلام کنند.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2217
نظرات شما