فرماندار پلدختر: حضور سپاه مایه دلگرمی مردم شهر شد/ از طرح «جهاد همبستگی ملی» استقبال می‌کنیم

فرماندار شهرستان پلدختر با بیان اینکه حضور سپاه در کنار سیل‌زدگان مایه دلگرمی مردم شده است، گفت:‌ یک هزار و 460 موتور آب کشاورزی تخریب و باغ‌ها دچار خسارت کلی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،نعمت‌الله دستیاری در حاشیه حضور استاندار سمنان و فرمانده سپاه استان سمنان در پل‌دختر و بازدید از خدمات جهادی نیروهای بسیج، سپاه و موکب‌های مردم سمنان در این منطقه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: سپاه در خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان نقش کاملاً سازنده و به‌جایی دارد که غیرقابل وصف است.

وی در واکنش به طرح «جهاد همبستگی ملی»، با تأکید بر اینکه این طرح به‌جا و مهم است، تصریح کرد: همبستگی ملت ایران مثال‌زدنی است و به شکل ویژه جای تقدیر دارد؛ این حجم خسارت و مشکل باید در حوزه بهداشت مشکلاتی ایجاد می‌کرد که این‌طور نشد و اوضاع تحت کنترل درآمد.

فرماندار شهرستان پلدختر ادامه داد: با زحمات بسیج، سپاه، نیروهای جهادی و ارتش و با همبستگی ملی خدمات خوب و ارزشمندی به مردم سیل‌زده پل‌دختر ارائه شد.

دستیاری با اشاره به اینکه حضور نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه باعث دلگرمی مردم شد، اضافه کرد: همچنان به این کمک‌ها نیازمندیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم همچنان به دلیل اینکه منازل و مشاغل خود را از دست داده‌اند، به کمک نیاز دارند، تصریح کرد: یک هزار و 460 موتور آب کشاورزی تخریب و باغات دچار خسارت کلی شده است.

فرماندار شهرستان پلدختر بیان کرد: با پیشروی به سمت گرما نیاز داریم تا دولت به‌خصوص در بحث کشاورزی این موتور و پمپ‌ها را تأمین کند تا کشاورزان به مزارع و باغات خود برسند.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2219
نظرات شما