خون طلبه مظلوم همدانی به دست امثال سلبریتی های بیسواد است

خون طلبه مظلوم همدانی که دریروز از روی نادانی یک شرور احمق به روی زمین ریخته شد به دست امثال سلبریتی های بی سوادی است که هر روز بدون هیچ فکری اخبار جعلی و دروغ را در جامعه منتشر می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،طلبه مظلوم همدانی که دیروز در مظلومیت تمام توسط یک شرور احمق تحریک شده خون پاکش بر زمین ریخت و قربانیاخبار دروغ و نفرت پراکنی های عده ای بیسواد به اسم سلبریتی شد که هر روز در جامعه مشغول نشر اخبار دروغ و جعلی هستند که فقط و فقط برای مطرح کردن خودشان و گرفتن ماهی از آب گل آلود است.

این روحانی مظلوم اگر چه خونش بر زمین ریخته شد و قربانی کینه ورزی یک شرور فریب خورده شد اما باید این مسائل در فضای مجازی ریشه کن شود و افرادی که اینچنین اخبار دروغ و جعلی را در فضای مجازی منتشر می کنند و عده ای احمق هم با فریب آنها اینچنین اقداماتی را مرتکب می شوند هم برخورد جدی صورت بگیرد.

خون این روحانی مظلوم بر گردن همان سلبریتی بیسوادی است که مدعی دفاع از حیوانات است و برای قربانیان حادثه فرانسه سینه چاک می دهد اما برای به خاک و خون کشیده شدن یک روحانی مظلوم و بی گناه خفه شده و صدایی از وی شنیده نمیشود.

فضای مجازی که ظاهرا رها شده و هیچ حد و مرزی هم برای ارتکاب جرم وجود ندارد این گونه افراد را آنقدر وقیح کرده است که حتی از ارتکاب جرم خودشان هم فیلم منتشر میکنند و برای خود در عرض چند دقیقه دنبال کننده پیدا میکنند!

خوشبختانه خون پاک این روحانی مظلوم پایمال نشد و ساعت 5 بامداد امروز صبح قاتل در درگیری با ماموران در حین دستگیری به درک واصل شد اما این قضیه باید بصورت جدی ریشه یابی شود و با کسانی که در جامعه پمپاژ خبر دروغ میکنند هم برخورد جدی صورت بگیرد بخصوص سلبریتی ها که در این میان نقش مهمی دارند باید برخورد شود.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2361
نظرات شما