دیدار با پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: دیدار با پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و امیدوارم بتوانیم جام را به دست آوریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره بازی با پدیده گفت: ما تیم پرمهره‌ای هستیم و بازیکنان خوبی داریم اما بازهم به فغانی احترام می‌گذاریم. دقیقه 4 پنالتی نبود که گرفتند همین باعث شد شیرازه تیم نیمه اول بهم خورد. با صحبت‌هایی که قلعه‌نویی در پایان نیمه اول داشت توانستیم گل بزنیم. هم ما و هم پدیده می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. تبریک ویژه‌ای هم به پیام نیازمند می‌گویم. او همیشه بی‌نظیر بوده اما در این بازی ستاره بود.

بازیکن سپاهان درباره داوری، عنوان کرد: همیشه ما به فغانی احترام می‌گذاریم اما اگر پنالتی نمی‌گرفت 3 امتیاز را می‌گرفتیم و می‌توانستیم در خانه خودمان هفته آخر جشن قهرمانی بگیریم. این اتفاقات علیه ما بود اما امروز هم آنطور که باید خوب نبودیم.

وی درباره اینکه چه شانسی برای قهرمانی قائل هستید، عنوان کرد: ما با امید زنده‌ایم. شاید هفته آینده هم پارس جنوبی مثل بازی‌های قبل محکم کار کند و ما هم نباید استقلال خوزستان را دست کم بگیریم. امیدوارم با حضور هواداران‌مان جشن قهرمانی را بگیریم.

کیانی درباره اینکه توصیه شما به هواداران چیست، گفت: لذت فوتبال به هوادار است. امیدوارم آنها بیایند تا دلگرمی خوبی باشد و با امید خدا جام را تقدیم آنها کنیم.

بازیکن سپاهان در پاسخ به این سوال که آقایی اعتقاد دارد فغانی مشکل شخصی با قلعه‌نویی دارد، نظر شما چیست، گفت: دوست ندارم در این بحث‌ها وارد شوم اما فغانی گاهی اوقات لج می‌کند. قلعه‌نویی هم به ما گفت به فغانی احترام بگذاریم. در شان و شخصیت فغانی نیست و امیدوارم این موضوع بررسی شود. او در جام جهانی سوت زده و توقع زیاد از او هست.

وی درباره دیدار با پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی، یادآور شد: تمرکز ما بازی هفته آخر است. این بازی را باید ببریم و برای پرسپولیس ریکاوری کنیم. این بازی مرگ و زندگی است و امیدوارم بتوانیم جام را به دست آوریم.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2745
نظرات شما