حمایت آشکار از فتنه و ایستادن در برابر 9 دی در شورای شهر تهران! +عکس

حق شناس در برابر سخنان انقلابی شهردار جدید پایتخت در مقابله با فتنه و حمایت از 9 دی با شعری بیان داشته که «خود غلط بود آنچه می پنداشتیم».

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،هر روز شورای شهر تهران یک دسته گلی به آب می‌دهد. شورایی که مانند شورای شهر اول در آن اصلاحات تماماً صندلی‌های سبز پارلمان شهری را در دست دارد حالا کفر نعمت می‌کند و به جای کار و تلاش همان راه شورای منحله اول یعنی سیاسی کاری صرف را در پیش گرفته است. شهر تهران به شدت بعد از ۱۵ ماه از حضور اصلاح طلبان در شورای شهر و مدیریت ضعیف آنها نیازمند کار است اما اصلاح طلبان هنوز پس از این مدت نسبت به شرایط حساس پایتخت آگاه نشده‌اند؛ بلکه سعی می‌کنند خلاف جریان آب هم شنا کنند.

نمونه این موضوع را در موضع گیری عجیب «محمد جواد حق شناس» عضو شورای شهر تهران می‌بینیم. حق شناس در توئیتی معنادار با انتشار سخنان اخیر «پیروز حناچی» درباره فتنه سال ۸۸ و حماسه مردمی ۹ دیماه که آتش این فتنه را خاموش کرد با کنایه از اینکه در انتخاب شهردار با چنین مواضع انقلابی اشتباه کرده است، این شعر را منتشر کرد: «ما ز یاران چشم یاری داشتیم، خود غلط بود آنچه می‌پنداشتیم؟ گفتگو آئین درویشی نبود، ورنه با تو ماجراها داشتیم.»

اما به نظر می‌رسد با این مواضع حق شناس، این عضو شورای شهر تهران نشان داد که خودش از جمله غلط‌های شورای شهر است که سعی دارد روبروی حماسه مردمی ۹ دی بایستد و با فتنه گران اینگونه همنوایی می‌کند. اینکه بعد از ۹ سال یک از اعضای حزب اعتماد ملی که یکی از سران فتنه دبیر کل همین حزب بوده است، اینچنین با فتنه گران همراهی می‌کند و مواضع انقلابی شهردار تهران را تقبیح می‌کند، بسیار قابل توجه است.

ناراحتی حق شناس از موضع گیری قاطعانه شهردار تهران که ۹ دیماه را پاسخ کوبنده به فتنه گران می‌داند، نشان از مکنونات و علایق قلبی این شورای شهر به جریان ضدانقلاب دارد.

نگاهی به عملکرد این عضو شورای شهر تهران نیز بیشتر سلایق سیاسی وی را مشخص می‌کند. وی از جمله افرادی بود که سعی در مدیریت نمایشی در شهر تهران و عوض کردن نام کوچه و معابر پایتخت را داشت و در همین رابطه نام خیابان نفت به نام خیابان «دکتر مصدق» تغییر نام یافت تا خواسته این افراد با یک رویکرد کاملاً نمایشی تحقق یابد اما سوال اساسی اینجاست آیا مسائل و اولویت‌های شهر تهران تغییر اسامی کوچه و خیابان‎ است؟

حالا غیر از سیاسی کاری و سیاسی بازی این افراد در شورای شهر تهران بر خلاف رویه و وظیفه اصلی شورا شاهد مواضع حمایت آمیز آنان از فتنه گران هستیم. اینکه در مقابل حرف‌های انقلابی شهردار تهران ایستادگی شود جز همراهی با فتنه گران و حمایت از آنان موضوع دیگری دریافت نمی‌شود.

در مناسبت‌های مذهبی و انقلابی عمیقاً دیده می‌شود که نوعی بی توجهی به ارزشهای انقلاب اسلامی در کالبد و بیلبوردهای شهری تهران صورت می‌گیرد. ۹ دیماه امسال نیز همین بی توجهی را شاهد بودیم حالا با این مواضع حق شناس مشخص می‌شود که نه تنها بی توجهی بلکه یک نوع همراهی و حمایت از فتنه و مقابله با جریانات انقلابی مانند ۹ دی در شورای شهر تهران وجود دارد. به هر جهت مردم انقلابی منتظر پاسخ شورای شهر تهران درباره مواضع حمایت گرانه یکی از اعضای خود در حمایت از فتنه گران و مخالفت با مواضع انقلابی شهردار جدید تهران هستند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/288
نظرات شما