بیلبورد «کنسرت بانوان» با پوشش «منافقین» در اتوبان تهران + عکس

بعد از بیلبوردهای جنجالی «سربازان اسرائیلی» و «13آبان» در شیراز اکنون بیلبورد کنسرت بانوان با پوشش مشابه «گروهک تروریستی منافقین» در اتوبان تهران رو نمایی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،بعد از بیلبوردهای جنجالی «سربازان اسرائیلی» و «13آبان» در شیراز اکنون بیلبورد کنسرت بانوان با پوشش مشابه «گروهک تروریستی منافقین» در اتوبان تهران رو نمایی شد!
 
بنابر این گزارش، بیلبورد تبلیغاتی «کنسرت بانوان» که در «اتوبان شهیدهمت تهران» نصب شده، با پوشش «کاملا مشابه» زنان «گروهک تروریستی مافقین» است!
 
این اقدام در حالی است که زمان طولانی از بلیبوردهای جنجالی «سربازان اسرائیلی» ، «13 آبان» و همچنین بنر جنجالی «شهرداری تهران» با موضوع «زنان رنگ شهر را تغییر می دهند» نگذشته است!
 
 
با توجه به اینکه در هر اقدام، هر بار شهرداری استان با استناد به «سهوی بودن موضوع» یا « برداشت اشتباه در بنر جنجالی شهر تهران» با ریشه تراشی و آوردن عذر بدتر از گناه بر اشتباه و کوتاهی سعی بر لاپوشالی کردن اشتباه خود کرده اند اما اکنون زمان پاسخ دهی به این موضوع و صد البته موضوعی که در آینده به ظاهر یک اشتباه سهوی خوانده خواهد شد، است. در حالی که باور این موضوع که واقعا سهوی بوده باشد امری محال است مبادا اینکه مسئولین شهرداری آنقدر از نظر سطح علمی و سواد و دانش عمومی گوش و چشم بسته ناکارامد اند که قادر به تشخیص نماد پوشش «زنان منافقین» نشده اند یا اینکه مردم کشور را مشتی نادان و جاهل میدانند که همچون خود و کبک سر در زیر برف کرده اند.
 
لازم به ذکر است این اقدام در زمانی اتفاق افتاده است که «منافقین» از هر سو برای فروپاشی نظام میتازند و از هر اقدامی کوتاهی نمیکنند از جهتی دیگر مقام معظم رهبری سال در پیش رو سال «فتنه جدید» خوانده اند که با گل کاری مسئولین این نماد پوششی «گروهک تروریستی» مورد تاییدشان قرار میگیرد.
 
جای این اقدام است که با وجود منافقین داخلی اعلام بی نیازی از منافقین خارجی کنیم تا شاید آنان لحظه ای هم که شده آرام و قرار بگیرند.
 
انتظار می رود دستگاه های نظارتی با بررسی وضعیت فعالیت عوامل این کنسرت علت این اتفاق و مشابه سازی را ریشه یابی کنند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/309
نظرات شما