اسب هم مقابل تقویم والیبال دوام نمی‌آورد!

فابین دژیزگا، پاسور تیم ملی والیبال لهستان مدعی شد تیمش توان شکست دادن تیم ایران در مرحله فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،فابین دژیزگا، پاسور تیم ملی والیبال لهستان درباره فرمول برگزاری لیگ ملت‌های 2019 اظهار داشت: فدراسیون جهانی چنین سیستمی را در نظر گرفته و سخت است که بگوییم خوب است یا بد. مشکل ما تعداد بازی‌های است که باید در هر فصل انجام دهیم که بسیار زیاد است. لیگ ملت‌ها به تنهایی تورنمنت آسانی نیست، ولی اگر در پایان این مسابقات، زمان کافی برای استراحت داشته باشیم، می‌توانیم در مسابقات بیشتری با ترکیب اصلی به میدان برویم. با سیستم فعلی، زمانی برای ریکاوری وجود ندارد. حتی یک اسب سالم هم نمی‌تواند مقابل تقویم والیبال دوام بیاورد!

دژیزگا با اشاره به حریفان تیم ملی والیبال لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 نیز گفت: تیم برزیل با ترکیب اصلی خود در شیکاگو حاضر خواهد شد و تلاش می‌کند تا به‌عنوان تیم نخست گروه به نیمه نهایی صعود کند. شکست دادن برزیل، کار سختی است. شکست دادن تیم ملی ایران اما در توان لهستان است و من امیدوارم که دوستانم در آمریکا بیش از دو بازی برگزار کنند.

منبع: تسنیم


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3396
نظرات شما