غلامپور: استراماچونی دیگر از من نمی‌ترسد

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت که از عملکرد سیدحسین حسینی رضایت دارد و او آینده تیم ملی و استقلال خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،بهزاد غلامپور درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل شهر خودرو و صدرنشینی آبی‌پوشان در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوب و منطقی انجام دادیم و جریان بازی در اختیار استقلال بود. بازیکنان کارهایی که سرمربی خواسته بود را، به نحو احسن اجرا کردند. شهر خودرو قابل احترام و یکی از تیم‌های خوب لیگ است و ما را اذیت کرد.

از هواداران تشکر ویژه می‌کنیم
وی با تشکر از حضور هواداران استقلال در این دیدار تصریح کرد: در روزی که بازی ساعت 15 برگزار می‌شد و خیلی‌ها سرکار بودند، هواداران به ورزشگاه آمدند تا تیم‌شان را تشویق کنند. دست تک تک هواداران را می‌بوسیم و تشکر ویژه از آنها می‌کنیم. امیدوارم پیروزی‌های ما تداوم داشته باشد تا باعث خوشحالی هواداران شویم.

رفاقت تأثیر زیادی در موفقیت استقلال دارد
مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چه اتفاقی برای آبی‌پوشان افتاد که اکنون به صدر جدول رسیده‌اند، گفت: کار، تلاش و همدلی و از همه مهم‌تر رفاقت بین کادر فنی و بازیکنان تأثیر زیادی گذاشت. استراماچونی با صحبت‌هایش تیم را به جلو هدایت می‌کند. همدلی در تیم استقلال خیلی خوب است و بازیکنان نیز به نحو احسن کارهای سرمربی را اجرا می‌کنند.

رحمتی برای استقلال زحمت کشیده است
غلامپور در مورد تقابل مهدی رحمتی با استقلال خاطرنشان کرد: فوتبال حرفه‌ای است و بازیکن یک روز در استقلال است و یک روز در تیم دیگری. رحمتی برای استقلال زحمت کشیده و این فصل انتخابش رفتن به تیم شهر خودرو بود. رحمتی مقابل استقلال هم نمایش خوبی داشت.

درباره قهرمانی زود است حرف بزنیم
وی در رابطه با شانس قهرمانی استقلال در لیگ نوزدهم گفت: درباره قهرمانی زود است که بخواهیم صحبت کنیم. تمام تلاش اعضای تیم این است که روزهای خوب ادامه داشته باشد، اما نیم نگاهی به قهرمانی هم داریم. پیش از این گفته بودم که استقلال برای اینکه نتیجه کارها و زحماتش را ببیند، نیاز به زمان دارد.

استراماچونی دیگر نمی‌ترسد!
مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه پس از پایان بازی با شهر خودرو، استراماچونی از دست او فرار کرد، گفت: استراماچونی دیگر از شادی‌های من نمی‌ترسد!

حرف بزنیم، محروم یا جریمه می‌شویم
غلامپور درباره اعتراض استقلالی‌ها به داوری‌ها تصریح کرد: هدایت ممبینی و کمیته داوران باید به داوری‌ها ورود کنند. اگر حرفی بزنیم محروم یا محکوم می‌شویم یا جریمه‌مان می‌کنند. داور هم ممکن است اشتباه کند، نظارت قوی باید وجود داشته باشد تا داوری نیز رو به جلو برود.

حسینی آینده تیم ملی و استقلال است
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد سیدحسین حسینی رضایت دارد یا نه، گفت: من 120 درصد از حسینی رضایت دارم. او انگیزه بالایی دارد و آینده تیم ملی و استقلال است. حسینی دروازه‌بانی است که در آینده حرف‌های زیادی از او خواهیم شنید.

منبع: تسنیم


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3914
نظرات شما