نامه‌نگاری با iwf برای حل مشکل کاربران ایرانی/ با فیلترشکن سهراب مرادی را برترین وزنه بردار جهان کنید!

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار امیدواری کرد که با حمایت ویژه مردم و به خصوص جامعه بزرگ این رشته ورزشی، سهراب مرادی بتواند عنوان وزنه بردار سال ۲۰۱۸ جهان را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،علی مرادی گفت: بی تردید سهراب مرادی از وزنه برداران بزرگ تاریخ ایران و جهان است که هم در بعد فنی و هم در بعد اخلاقی، الگویی کم نظیر بوده است. عملکرد او نشان می‌دهد که چه جایگاهی در تاریخ وزنه برداری جهان و کشورمان دارد و این موضوع بارها به اثبات رسیده است.
 
وی با اشاره به روند اخذ رای برای انتخاب وزنه بردار سال ۲۰۱۸ جهان توسط فدراسیون بین المللی، عنوان کرد: گزارش‌های دریافتی و بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که مشکلی برای شرکت هموطنان و علاقه مندان به این ورزش در کشورمان برای حضور در رای گیری وجود دارد؛ اما دلیل آن هنوز مشخص نیست.
رئیس فدراسیون کشورمان ادامه داد: برای حل این مشکل، با فدراسیون بین المللی نامه نگاری انجام داده ایم تا در صورت وجود مشکل فنی، رفع شود تا مردم عزیز کشورمان نیز به راحتی در این نظرسنجی شرکت کنند و بتوانند به گزینه مورد نظرشان رای دهند.
 
مرادی خاطر نشان ساخت: مردم عزیز و علاقه مندان به وزنه برداری با شرکت در این نظرسنجی که در سایت فدراسیون بین المللی قرار دارد، این امکان را فراهم می‌کنند تا بار دیگر پرچم کشورمان در جهان برافراشته شود. از تمامی ملت شریف می‌خواهم که در این نظرسنجی شرکت کرده و اطرافیانشان را نیز دعوت کنند تا سهراب مرادی با این حمایت ویژه، به این جایزه که به راستی استحقاق آن را نیز دارد، دست یابد.
 
فدراسیون بین المللی همچون سالهای گذشته اقدام به انتخاب بهترین وزنه بردار سال ۲۰۱۸ کرده است. برای اساس، سهراب مرادی با چهار وزنه بردار دیگر (یولی ایراوان از اندونزی، لیئو ژیائو جون از چین، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان و لاشا تالاخادزه از گرجستان) برای کسب این عنوان رقابت می‌کند.
 
سایت فدراسیون بین المللی وزنه برداری (IWF) آخرین مهلت شرکت در این نظرسنجی را ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن ماه) اعلام کرده و این انتخاب با رأی مردم انجام می‌شود. کاربران می‌توانند برای ثبت رأی خود به لینک (www.iwf.net/best-lifters-2018) مراجعه کنند که با توجه به مشکل کنونی، بایستی از فیلترشکن استفاده کنند.
منبع: فدراسیون وزنه برداری



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/416
نظرات شما