ایران چند شهید نخبه دارد؟

فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین گفت: کشورمان ۱۲ هزار شهید نخبه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سردار محمد شاهرخی در مراسم بزرگداشت عملیات کربلای ۵ و شهادت ۶۸ شهید دانش‌آموز حمله موشکی بروجرد، اظهار کرد: با گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ایران دشمنان تلاش‎های فراوانی کردند تا این انقلاب را شکست دهند اما همیشه توطئه‎های آنان خنثی شده است. دشمن مرگ و افول خود ا در تحقق آرمان‎های انقلاب می‎بیند و این دلیل اصلی همه کینه‎ورزی‌ها است. در زمان قیام مردم ایران برای پیروزی انقلاب دو ابرقدرت شرق و غرب در عین حال که در اوج مخالفت و جنگ تمام عیار با هم بودند، در یک موضوع یکدیگر توافق داشتند و آن هم اینکه انقلاب به پیروزی نرسد اما این انقلاب به لطف خداوند متعال استمرار یافت و به زودی شاهد جشن بی‎نظیر آن خواهیم بود.انقلاب اسلامی ایران از گردنه‎های پر چالشی عبور کرده و آینده روشن و امیدواری در پیشرو دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین ادامه داد: ۱۲ هزار نخبه ایرانی به شهادت رسیدند ولی انقلاب اسلامی هیچ‎گاه شکست نخورد و همچنان به راه خود ادامه خواهد داد.

سردار شاهرخی با اشاره به شهادت ۶۸ دانش‎آموز بروجردی در جریان بمباران رژیم بعث عراق، اظهار کرد: این کودکان مظلوم و ده‌ها هزار جوان ایران اسلامی در حالی با بمب‌های شیمیایی صدام به شهادت رسیدند که مدعیان دروغین حقوق بشر در سکوت بودند.

وی تصرح کرد: این جامعه می‌تواند انقلاب را صادر کرده و تمدن اسلامی را در گستره عالم شکل دهد و دشمن از همین در هراس است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین بیان کرد: باید در انتخاب‌ها بدون توجه به چپ و راست افرادی را انتخاب کنیم که دغدغه مردم را داشته باشند.

شاهرخی ادامه داد: ملت ایران باید سرنوشت خود را به دست کسانی بدهد که دغدغه مردم را داشته و آنان را باور و به آرمان‌ها اعتقاد عملی داشته باشند.

منبع: ایسنا



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/438
نظرات شما