توفانی که آن خطبه برانگیخت

در دشمنی و عناد این خبرنگار همین بس که آبان ماه، هماهنگ با ضد انقلاب، مدعی شده بود ایران با پهپاد و تانک به مردم در شادگان حمله کرده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

روز قبل از نماز جمعه حماسی تهران به امامت رهبر حکیم انقلاب، خبرنگار آمریکایی درباره توفانی که این خطبه ها علیه کاخ سفید برخواهد انگیخت، هشدار داد.

خبرنگار نیویورک تایمز نوشته بود "جمعه ایران. سخنرانی آیت الله خامنه ای در نماز جمعه نگران کننده است. آخرین باری که او در نمازجمعه صحبت کرد، سال ۲۰۱۲ بود که به بهار عربی (بیداری اسلامی در منطقه) منجر شد".

در دشمنی و عناد این خبرنگار همین بس که آبان ماه، هماهنگ با ضد انقلاب، مدعی شده بود ایران با پهپاد و تانک به مردم در شادگان حمله کرده است(!!) اما عظمت مراسم تشییع شهید سلیمانی، همان خبرنگار مغرض را سرجای خود نشاند.

اکنون یک هفته پس از آن حماسه نماز جمعه تهران و خطبه عربی رهبر انقلاب، ملت عراق در بغداد، توفان ضد آمریکایی به راه انداخته اند تا وحشت افتاده در جان آمریکایی ها، رنگ واقعیت به خود بگیرد.

خداوند در سوره قصص می فرماید "وَنُرِیدُ أَنْ... نُرِیَ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُمْ مَا کَانُوا یَحْذَرُونَ. و اراده کردیم...  به فرعون و هامان و سپاهشان، چیزی را که از آن هراسان بودند، نشان دهیم".

 


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/4554
نظرات شما