مسئولان سینمایی دولت باز هم در صف یک جشنواره ضدایرانی!

جشنواره فیلم برلین که طی سال‌های اخیر رویکردی ضدایرانی یافته است، باز هم میزبان تعداد زیادی از مسئولان ایران خواهد بود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،جشنواره فیلم برلین که طی سال‌های اخیر رویکردی ضدایرانی یافته است، باز هم میزبان تعداد زیادی از مسئولان ایران خواهد بود!

امسال هم کاروانی از مسئولان دولتی و رسانه‌ای، راهی جشنواره فیلم برلین خواهند شد!  در فهرست مسافران برلین، غیر از برخی منتقدان و خبرنگاران، نام مسئولان سینمایی و برخی از مدیران صداوسیما نیز دیده می‌شود. حسین انتظامی، ابراهیم داروغه‌زاده، محمدمهدی عسگرپور، امیر اسفندیاری، محمد اسفندیاری، رائد فریدزاده، کامیار محسنین، حسن نجاریان، حامد سلیمان‌زاده، محمدمهدی یادگاری که چهره‌هایی دولتی محسوب می‌شوند و میرعباس ‌اشرف، محمدعلی غلامرضایی، چنگیز حسنی، علی رحیمی و پیمان تبرخون از صداوسیما راهی این جشنواره آلمانی خواهند شد. مشخص نیست اعزام این افراد به جشنواره برلین چه توجیه و دستاوردی دارد، جشنواره‌ای که در سال‌های اخیر رویکردی ضد ایرانی داشته و به محفلی برای تبلیغ علیه ایران تبدیل شده است.
 
متأسفانه مرسوم شده که موقع برگزاری جشنواره‌هایی چون کن و برلین، گروهی از مدیران سینمایی راهی این جشنواره‌ها بشوند، بدون اینکه مشخص شود انجام این مسافرت‌ها چه الزامی داشته است؟!


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/4843
نظرات شما