بازگشایی محور کندوان و آزادراه تهران- شمال

مسؤول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته تردد خودرو در جاده‌ها نسبت به روز قبل 38.9 درصد کاهش داشت، گفت: محور کندوان و منطقه یک آزادراه تهران - شمال باز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،ایمان محرابی‌نیا، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، گفت: در حال حاضر اغلب جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور باز است اما طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا مردم از انجام سفر خودداری کنند.

 

وی ادامه داد: طبق مصوبه این ستاد فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه‌نامه خودرو به آن شهر مجاز است.

* برف و باران در جاده‌های 8 استان/ بازگشایی کندوان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

وی با اشاره به بازگشایی محور کندوان و منطقه یک آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر در محور کندوان شاهد بارش برف و باران و در محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش باران هستیم.

محرابی‌نیا افزود: در حال حاضر در جاده‌های استان‌های البرز و مازندران بارش برف و باران داریم و دوربین‌های نظارت تصویری بارش باران در جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، تهران و سمنان نشان می‌دهد. 

* رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق 2318 ترددشمار

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و 2318 ترددشمار جاده‌ای انجام می‌شود. طبق اطلاعات این ترددشمارها کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل در شبانه‌روز گذاشته 38.9 درصد کاهش داشت. در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 15.6 درصد و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* ثبت 23 هزار و 797 تردد در آزادراه کرج - تهران

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج - تهران با 23 هزار و 797 تردد که حدود یک پنجم تردد روزهای عادی است، پرترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه‌های کرج - قزوین و قزوین - کرج پرترددترین جاده‌های کشور بودند.

* محدودیت تردد محموله‌های ترافیکی

محرابی‌نیا بیان کرد: تردد محموله‌های ترافیکی دارای مجوز تا ساعت 7 روز 16 فروردین در جاده‌های کشور ممنوع است.

* انسداد 12 جاده به دلیل نبود ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در حال حاضر محورهایی نظیر رودبار - کهنوج، منطقه 4 آزادراه تهران - شمال، جاده خلخال - اسالم، محور پونل - خلخال و محور شمشک - دیزین مسدود است.

 

منبع: فارس


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5184
نظرات شما