چرا همتی و مهرعلیزاده در مناظره‌ها مورد اقبال مردم قرار نگرفتند؟

بخش زیادی از مردم و جریانهای سیاسی معتقدند که کاندیداهای نزدیک به دولت یعنی همتی و مهرعلیزاده در جلب نظر مردم ناامیدانه عمل کردند بر همین اساس در یک نظرسنجی وسیع که در گروه های مردمی بیش از ۴۰۰ شهرستان کشور به اشتراک گذاشته شده دلایل این موضوع بررسی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  بخش زیادی از مردم و جریانهای سیاسی معتقدند که کاندیداهای نزدیک به دولت یعنی همتی و مهرعلیزاده در جلب نظر مردم ناامیدانه عمل کردند. بر همین اساس در یک نظرسنجی وسیع که در گروه های مردمی بیش از ۴۰۰ شهرستان کشور به اشتراک گذاشته شده دلایل این موضوع بررسی شده است.

در این نظرسنجی که ۱۲ هزار نفر رای داده‌اند بیش از ۴۷ درصد معتقدند عملکرد دولت روحانی و وابستگی آقایان همتی و مهرعلیزاده به این دولت ناموفق دلیل اصلی عدم اقبال مردم به این کاندیداها است.



همچنین ۱۲ درصد رای دهندگان تکراری بودن شعارها و وعده‌های همتی و مهرعلیزاده را دلیل عدم اقبال به آنها دانسته اند. شعارهای غیر مرتبط با نیاز مردم ۱۰ درصد، عملکرد گذشته این افراد ۱۰ درصد تناقض در گفتار ۷ درصد، عدم حمایت مراجع سیاسی اصلاحات ۴ درصد و نداشتن جذابیت های فردی با ۳ درصد به ترتیب بیشترین دلیل ناموفق بودن این کاندیداها در در مناظره ها را به خود اختصاص داده است.

همچنین ۸ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی این نامزدها را مورد اقبال مردم ارزیابی کردند.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5409
نظرات شما