مدیر مؤسسه خاتم: به دنبال اجرایی‌شدن اهداف مؤسسه در جامعه هستیم

آنچه در خاتم دنبال می‌کنیم، دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی با تأکید بر خانواده محوری است و در این میان سیاست‌گذاری خانواده محور به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردها در سیاست تعالی خانواده دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سید محمد حسین چاوشیان  در مراسم جشن دومین سالگرد تأسیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم اظهار داشت: در طی دو سال گذشته همواره سعی کردیم در جهت اهداف موسسه که همان خانواده اسلامی و تربیت معنوی است، حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در طی دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف انجام دادیم و در عمل نشان دادیم که به دنبال اجرایی‌شدن اهداف مؤسسه در جامعه هستیم.

چاوشیان تاکید کرد: آنچه در خاتم دنبال می‌کنیم، دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی با تأکید بر خانواده محوری است و در این میان سیاست‌گذاری خانواده محور به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردها در سیاست تعالی خانواده دنبال می‌شود و مقام معظم رهبری در سال ۹۵ در سیاست‌های خانواده بر همین خانواده محور بودن سیاست‌ها تأکید داشتند.

رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم تصریح کرد: در همین زمینه کتاب «خانواده محوری و سیاست‌گذاری» خانواده را به چاپ رساندیم تا نظرات نخبگان و اساتید حوزه خانواده در معرض عموم قرار بگیرد.

وی بیان داشت: این کتاب امروز در کنار مستند مأوا که آن هم متمرکز بر پژوهشی برخاسته از موضوع خانواده محوری و سیاست‌گذاری است رونمایی می‌شود، همچنین فصلنامه خانواده اسلامی و تربیت معنوی مؤسسه خاتم اردیبهشت‌ماه مجوز گرفت و طی فراخوان مقاله‌ای که صورت گرفت موفق شدیم سه شماره آن را چاپ کنیم که امروز رونمایی می‌شود.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5525
نظرات شما