مدیرعامل موسسه کارآفرینی علم جویان جوان:

توسعه فرهنگ خود اشتغالی از اهداف موسسه کارآفرینی علم جویان جوان است

مدیرعامل موسسه کارآفرینی علم جویان جوان با اشاره به توانمندسازی 280زن سرپرست خانوار، گفت: توسعه فرهنگ خود اشتغالی از اهداف موسسه علم جویان جوان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، موسسه کارآفرینی علم جویان جوان با هدف توانمندسازی جوانان برای تسهیل و کسب فرصتهای شغلی و ایجاد بسترها و زمینه های کار آفرینی در سال 1384 تاسیس و در این راستا، برنامه ها و طرح های بسیاری را جهت توان افزایی جوانان به خصوص زنان سرپرست خانوار در سطح ملی و استانی با همکاری نهاد هایی مانند معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، دفتر امور بانوان و دفتر امور اجتماعی استانداری، سازمان فنی حرفه ای، دبیرخانه ستاد مبارزه با موادمخدر قم اجرا نموده است.

در طرح ملی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار که از سال 1399 برای 280 نفراز زنان بد سرپرست وبی سرپرست استان شروع شده است، طی ارزیابی های انجام شده از حدود 1000 زن سرپرست خانوار، حدود 400 نفر که آمادگی روحی  و شرایط  ورود به بازار کار را داشتند، انتخاب شده و در طرح قرار گرفتند و در کنار آموزش های اعتماد به نفس، مهارتهای زندگی، بازاریابی و... جهت آموزشهای مهارتی  به فنی حرفه ای معرفی گردیدند.

با توجه به شرایط سخت و خاص کرونا تا کنون بیش از ۹۰ درصد طرح پیش رفته در خط پایانی اجرای آن هستیم.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5530
نظرات شما