نامه طلاب قم به امام جمعه کرج/ «انقلاب» با هیچ کس تعارف ندارد

درخواست اخیر مردم شریف و انقلابی شهر کرج و همراهی حضرتعالی در لغو سخنرانی علی لاریجانی در روز ۲۲ بهمن اقدامی کاملا انقلابی و صحیح بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،جمعی از طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در نامه‌ ای به حجت الااسلام سید محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج نوشتند:

بسم الله الرحمن الرحیم

نماینده محترم ولی‌فقیه در استان البرز
و امام جمعه شهر انقلابی کرج جناب آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی زید عزه

سلام علیکم

 امام خامنه ای مد ظله العالی میفرمایند: من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه می‌گویم. ما صریح و صادقانه حرف خودمان را می‌زنیم؛ ما قاطع و جازم حرف خودمان را میزنیم.

درخواست اخیر مردم شریف و انقلابی شهر کرج و همراهی حضرتعالی در لغو سخنرانی علی لاریجانی در روز ۲۲ بهمن اقدامی کاملا انقلابی و صحیح بوده است.

مردم اثبات کرده اند با چشمان باز و با بصیرت خود در مباحث اصلی انقلاب با هیچ شخص و جریان و مسئولی حتی آن شخص، رئیس مجلس باشد تعارف ندارند.

این قضیه واضح و مبرهن است آقای لاریجانی برای تصویب و تثبیت برجام و تصویب لوایح استعماری FATF  علی رغم نهی صریح رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید نقش محوری و کلیدی داشته است.

لغو سخنرانی آقای علی لاریجانی که کاملا اقدام صحیحی بود باعث شد حملات سازماندهی شده و ناجوانمردانه ای به مردم شریف کرج و شخص جنابعالی صورت گیرد.

ما اساتید و طلاب حوزه علمیه قم ضمن تشکر از اقدام انقلابی حضرتعالی که الحمدالله از فضلای حوزه علمیه نیز می باشید از شما درخواست میکنیم با تأسی به آیه شریفه «لایخافون لومة لائم»، فشارهای صورت گرفته علیه شما باعث سستی نگردد و همین مسیر صحیح را ادامه دهید.

توفیق شما و مردم انقلابی و شریف شهر کرج را از خدای متعال خواهانیم.

والعاقبة للمتقین

جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/617
نظرات شما