حمله تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در سیستان و بلوچستان

در جریان حمله ای تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در سیستان و بلوچستان، تعدادی از پرسنل سپاه به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، در حمله انتحاری تروریستی که امشب در محور خاش - زاهدان رخ داد، اتوبوس حامل کارکنان سپاه دچار حادثه شد و تعدادی از پرسنل سپاه در آن به شهادت رسیدند.

برخی منابع خبری تعداد سرنشینان اتوبوس را 40 نفر اعلام کرده‌اند، اما هنوز آمار دقیقی از تعداد شهدا و مجروحین اعلام نشده است.

در همین حال، گروهک تروریستی جیش‌الظلم با انتشار بیانیه‌ای، رسما مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با انتشار اطلاعیه‌ای، در خصوص این حادثه اعلام کرد: «در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه امروز( چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام را که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند، در جاده خاش - زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودروی مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

اطلاعات تکمیلی متعاقباً به آگاهی ملت شهیدپرور ایران اسلامی رسانده خواهد شد».

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ تکمیلی، تعداد شهدای جنایت تروریستی جاده خاش - زاهدان را ۲۷ تن و مجروحان را ۱۳ تن اعلام کرد.

همچنین مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: مجروحین حادثه تروریستی اتوبوس کارکنان سپاه به بیمارستان های زاهدان منتقل شدند.

حمایت منافقین و سلطنت‌طلب‌ها از حادثه تروریستی زاهدان/ واکنش ظریف

همزمان با این حادثه، شماری از منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در حاشیه اجلاس ضد ایرانی «ورشو» در خیابان های این شهر اجتماع کردند؛ این عناصر ضد انقلاب با سردادن شعارهای ضدایرانی از ترامپ خواستند، برای براندازی نظام اسلامی تلاش کند. منافقین و دیگر گروههای ضدانقلاب نیز در فضای مجازی از حمله تروریستی شامگاه امروز به یک اتوبوس مدافعان مرزهای ایران در استان سیستان و بلوچستان حمایت کردند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز با اشاره به همزمانی اقدام تروریست ها در حمله انتحاری به اتوبوس مدافعان مرزهای ایران و خرسندی منافقین از این اقدام نوشت: تصادفی نیست که ایران در همان روز آغاز سیرک ورشو هدف حمله تروریستی قرار می‌گیرد؛ به ویژه زمانی که همدستان همین تروریست ها در خیابانهای ورشو وقوع این حملات تروریستی را جشن می‌گیرند و در فضای مجازی از آن حمایت می‌کنند.

اعلام ۳ روز عزای عمومی در استان سیستان و بلوچستان

در پی این حادثه تروریستی، استاندار سیستان و بلوچستان از فردا به مدت ۳ روز در این استان عزای عمومی اعلام کرد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/684
نظرات شما