کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی:

رفع مشکلات معیشتی و شغلی باید در اولویت باشد

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های خود در شرایط حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات معیشتی و شغلی باید در اولویت باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، مصطفی آقا بزرگی کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم ، کهک و جعفرآباد در گفتگو با خبرنگاران ؛ انگیزه ، اهداف و برنامه های خود را از حضور در انتخابات و پس از آن ورود به مجلس شورای اسلامی ، برای خدمت به اقشار مختلف جامعه تشریح کرد.
مهندس مصطفی آقا بزرگی متولد ١٣۶٠ و کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین متخصص زیست فنآوری کشاورزی(بیوتکنولوژی) می‌باشد .
از جمله سوابق کاری و اجرایی ایشان می توان به ریاست نظارت عالیه فضای سبز کلان شهر قم به مدت 14 سال ، تدریس در دانشگاه به مدت 12 سال ، عضویت و خزانه دار شورای مرکزی نظام مهندسی استان قم اشاره کرد.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث رفع مشکلات و حرکت بهتر به سمت پیشرفت و آبادانی کشور و همچنین امیدواری مردم به آینده خواهد بود .
آقابزرگی با بیان اینکه جوان‌گرایی مخصوص زمان انتخابات نیست ، بلکه باید در سیاست های کلان کشور مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: جوانان ما متفکر در اندیشه ، متخصص در دانش و توانمند در مدیریت های میدانی هستند اما متاسفانه در جایگاه های تاثیر گذاری در جامعه به راحتی قرار نمی گیرند.
وی توجه به رفع مشکلات معیشتی و شغلی را از دیگر اهداف خود برشمرد و گفت : سال هاست که تأکید مقام معظم رهبری بر گره گشایی اقتصادی و رونق تولید است و این موضوع محقق نمی‌شود مگر با توجه ویژه ‌به دغدغه های کارگری به خصوص در بخش مشکلات معیشتی و شغلی ، در این مسئله ، امنیت شغلی جایگاه ویژه و بسیار مهمی دارد و این مهم نیازمند مطالعات ، پژوهش ها و بررسی های دقیق و پس از آن نیازمند همکاری تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای قانونمندی این مورد خاص و پر اهمیت است و همچنین باید پیگیری بیش از پیش و مصرانه برای تحقق وعده های ملی در مورد حقوق ، مسکن ، بیمه تکمیلی، یارانه‌های نقدی و معیشتی و... داشته باشیم.
این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه ی خود در تصادف رانندگی ١٧ سال قبل و مشکلات بسیار زیاد اقشار جامعه در خصوص تامین هزینه های درمانی به خصوص معلولین و بیماران خاص افزود: کمبودها و مشکلات بسیاری برای معلولین و بیماران خاص وجود دارد و می توان با مناسب سازی و تخصیص فضاهای شهری ، ورزشی ، مسکن ، وسایل حمل و نقل عمومی و اختصاصی و ... تا حد قابل قبولی از این کمبودها و مشکلات کاست .
وی در این گفتگو همچنین به برنامه‌های خود در زمینه خدمت به سالمندان، کشاورزان، زنان خانه‌دار، شرکت‌های دانش‌بنیان ، توسعه گردشگری و نیز بحران آب اشاره کرد و گفت: باتوجه ‌به جدی بودن بحران آب در استان قم ، باید نظر جدی تری به بخش های مختلف کشاورزی ، اصلاح الگوی کشت ، تولیدات گلخانه ی و غیره داشت و آسیب خام‌فروشی محصولات کشاورزی و باغداری مانند پسته و گل محمدی و غیره که درآمد حاصله ی کشاورزان و بالطبع استان را به طرز چشمگیری کاسته ، می توان با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ، رویه ی درآمدی بیشتر و موثر را باز گرداند و در شرایط حضور در مجلس شورای اسلامی پیگیر تصویب قوانین خاص این مورد خواهم بود



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8557
اخبار مرتبط

نظرات شما