سردارشکارچی: تقویت قدرت کشور در همه عرصه‌ها در دستان مردم است

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هرجا که مردم حضور داشته باشند، قدرت کشور در همه عرصه‌های علمی، سازندگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی تقویت شده و افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سردار ابوالفضل شکارچی در گفت و گو با خبرنگار دفاعی ایرنا مشارکت حداکثری پرشور در انتخابات را عاملی برای پیشرفت کشور دانست و اظهار داشت: دستاوردهایی که امروز داریم نتیجه حضور مردم در عرصه های مختلف است.

وی تاکید کرد: هرجا که مردم باشند قدرت کشور در همه عرصه های علمی، سازندگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی تقویت شده و افزایش پیدا می کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: افرادی که بخواهند با کشور خود قهر کرده و در انتخابات مشارکت نکنند، یک علامت سوال روی آن است؟ چرا که ناامید کردن مردم برای حضور پیدا نکردن در انتخابات و پای صندوق های رای زمین بازی است که دشمن طراحی کرده است.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه هر چند که مردم در انتخابات مشکلات دارند اما در کنار آن مجلس باید مجلس قدرتمندی باشد و اولویت اول کارش حل مشکلات مردم باشد، بیان داشت: مردم بهترین ها را انتخاب کنند تا به مسائل کشور رسیدگی کنند و راه حل رفع مشکلات در دست خود مردم است و با قهر کردن و رای ندادن کاری دست نمی شود.

وی ابراز امیدواری کرد، این حضور با برکت و پرشور و به طور قطع تو دهنی به دشمنان این کشور خواهد بود و توصیه ما این است که مردم دست به دست بدهند تا یک کشور مقتدر و قدرتمند رو به پیشرفت داشته باشیم، گذشته را با حال حاضر ببینند و مقایسه کنند و با این نگاه حتما افراد بیشتری در این رویداد مشارکت می کنند.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح درباره نقش خواص گفت: مردم امروز ما مردم با بصیرتی هستند و در این میان خواص، نقش پیش برنده دارند و باید ضرورت و اهمیت حضور پرشور در انتخابات را برای مردم تشریح کنند.

سردار شکارچی درباره حضور قدرتمند در فضای مجازی نیز اظهار داشت: عرصه فضای مجازی امروز عرصه بسیار مهمی است که هم برای ملت ما یک فرصت است و هم اگر به چشم فرصت به آن نگاه نشود می تواند یک تهدید باشد. ما می توانیم در عرصه فضای مجازی همه تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا - ۱۱ اسفندماه - در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار می شود.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8560
اخبار مرتبط

نظرات شما