دکترسید حسین حسینیان نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم:

قم باید به استان ویژه تبدیل شود

نامزد اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی از قم گفت: قم باید به استان ویژه تبدیل شودو نظام ودولت می بایست با نگاه ویژه به توسعه هر چه بیشتر این استان کمک نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، دکتر سید حسین حسینیان عصر روز چهارشنبه درستاد مرکزی قم در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بنده دارای دکترای حقوق عمومی از دانشگاه تهران.تحصیلات خارج فقه واصول.۳۳سال کارقضاوت دردستگاه قضایی بوده وهم اکنون قاضی دیوان عالی کشور ورئیس دادگاه تجدید نظر استان تهران می باشم.

وی افزود: افرادی باید از قم‌ به مجلس راه پیدا کنند که نقش نمایندگی خود را به خوبی ایفا کرده و از ظرفیت بین المللی قم بعنوان ام القرای جهان به خوبی استفاده نمایند.
وی افزود: افزایش ارزش پول ملی، ثبات اقتصادی، نظارت کارآمد در امر اجرای قانون و پاسخگو کردن مسئولین، تصویب قانونی که مسئولین را دربرابر خسارات وارده به مردم ناشی تصمیمات کلان نادرست پاسخگو وملزم به جبران نماید، تشکیل دادگاه قانون اساسی و استفاده ازسرمایه گذاری داخلی، خارجی، نظارت بر اجرای قانون ازجمله برنامه های مدنظر است.

نامزد اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ از قم بیان کرد: بازگردانندن اعتماد از دست رفته مردم مورد تاکید بنده است و وضعیت اقتصادی ومعشیتی مردم باید بهتر شود وباید به شعارهای اصلی انقلاب بر گردیم و وضعیت باید به گونه ای پیش برود که مشکلات مردم به حداقل برسد.

حسینیان تصریح کرد: امروز اقتصاد نیازمند امنیت است و راهکار اساسی اشتغال سرمایه گذاری است و پیش فرض آن امنیت است، سرمایه گذار باید احساس امنیت کند و قوانینی که تصویب می شود سبب فرار سرمایه گذار نشود.

وی با بیان اینکه حقوق و دستمزدها باید متناسب با تورم شود، گفت: خانه داری ازمشاغل خیلی سخت است و براساس آن باید قانونی تصویب شود که با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی متناسب زنان خانه دار از مزایای بیمه و حقوق بازنشستگی برخوردار شوند.

نامزد اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ از قم بیان کرد: اصلاح نظام بانکی و مالیاتی باید مورد توجه قرار گرفته و نظام جامع مالیات براساس عدالت وحذف مقرارت زائد وپیچیدگی های فنی تصویب شود.

حسینیان با بیان اینکه درحال حاضربیش از ۸ میلیون اتباع خارجی که بیشتر آنها افاغنه هستند در ایران حضور دارندتصریح کرد: ساماندهی اتباع بیگانه وخروج اتباع بدون مجوز و مازاد برنیاز از کشور بایستی در دستور کار مجلس آینده قرارگیرند.

وی افزود: هرقانون ومقرارتی که درمجلس یا سایر مراجع قانونی تصویب می شود باید مورد پذیرش مردم وقابل اجرا باشدلذا در موضوع فیلترینگ باتوجه به اینکه اکثریت مردم ومسئولین با استفاده از فیلترشکن درشبکه های مجازی خارجی حضوردارند از طرفی فیلترشکن ها نیزبصورت درداخل گسترده تولید و عرضه می گردد لذا بایستی مجلس ونظام این موضوع تعیین تکلیف و نسبت به اصلاح مقرارت مربوطه اقدام نمایند.


پرونده مونوریل قم باید بسته شود

نامزد اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ از قم دربخش دیگری از سخنان خود به برنامه های خود برای حوزه انتخابیه قم اشاره کرد وگفت : الگوی توسعه استان قم بایدمتناسب به ظرفیت های فرهنگی ،اقتصادی وبویژه گردشگری مذهبی مورد توجه قرارگیرد.

حسینیان تصریح کرد: با توجه به اینکه فاز یک خط مترو قم از بلوار کشاورز تا میدان مطهری احداث و باتامین واگن به بهره‌برداری خواهد رسید و حفاری فاز دو مترو از میدان مطهری تا جمکران حفاری آن انجام شده است وطی سال‌های آینده تکمیل خواهد شدوخط دوم مترو قم نیز از پردیسان تا سه راه بازار و تا انتهای باجک مطالعات آن درمراحل نهایی است وبزودی وپس اتمام عملیات اجرایی آن آعاز خواهد شد.
وی افزود : از آنجا که به اعتقادکارشناسان مونوریل توجیه حمل ونقلی درقم ندارد باید پرونده آن بسته شود چرا که تکمیل آن ۳۰ هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به هیچ وجه عقلانی نیست برای این پروژه هزینه شود.
وی ادامه داد: باید با تغییر کاربری از ابنیه احداث شده برای مونوریل درحوزه گردشگری استفاده شود وراهکار تکمیل وادامه آن تا پردیسان بایداز فکر مسئولان خارج شود چرا هیچ توجیه ای ندارد.

حسینیان تصریح کرد: تلاش برای ایجاد مجموعه های ورزشی بزرگ برای بانوان و جوانان در مناطق ۸ گانه شهری قم می‌بایست مورد توجه باشد تا شاهد
نشاط بیشتر این دوقشر باشیم.

وی افزود: مجلس محل حقوقدانان با تجربه است و باید پست های مدیریتی و اجرایی به نخبگان سپرده شود و از مدیران پیشکسوت بعنوان مشاور استفاده نمایند.

این حقوقدان برجسته تاکید کرد: مسئولین هیچ شانی جز خدمت ندارند و باید با کارجهادی وشبانه روزی درجهت گره گشایی از مشکلات مردم بویژه بخش اقتصاد ومعشیت گام بردارند.

حسینیان درادامه سخنان خود به بخشی دیگری از موضوعات ملی که درصورت انتخاب ازسوی مردم شریف استان قم به جد آن را درمجلس پیگیری خواهم کردگفت: تلاش در جهت تنش زدایی وتوسعه روابط خارجی و حمایت موثر از ایثارگران وغیره ازجمله برنامه های مدنظر می باشد.
حسینیان با اشاره به لزوم رفع مشکلات استان قم بیان کرد: تلاش درجهت توسعه پایدار ومتوازن استان قم،احداث وتکمیل شهر فرودگاهی،ایجاد بندرخشک ،ایجاد شهرستان جدیدمتشکل از بخش خلجستان وسلفچگان،اصلاح بافت فرسوده وترافیک اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) با الگوگیری از حرم مطهر امام رضا(ع)، تعیین تکلیف وضعیت سرمایه گذاری دربلوار پیامبراعظم(ص) ، ایجاد زمینه اشتغال جوانان بویژه قشر تحصیلکرده وغیره از جمله برنامه های دیگر بنده برای استان قم است.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8563
اخبار مرتبط

نظرات شما