ورود سامانه بارشی از امروز به کشور

براساس نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی امروز دوشنبه ۲۸ اسفند وارد کشور خواهد شد و استان‌های واقع در نیمه غربی،دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور سواحل غربی و مرکزی دریای خزر استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، بارندگی، رعدوبرق، وزش موقت باد شدید و در نقاط مستعد بارش، تگرگ و در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و کولاک برف رخ خواهد داد.

سه شنبه ۲۹ اسفند سامانه بارشی ضمن تقویت در مناطق یاد شده، جنوب کشور را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

چهارشنبه اول فروردین در اکثر مناطق کشور بجز برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه دوم فروردین در شمال شرق بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و سامانه بارشی از کشور خارج می‌گردد.

جمعه سوم فروردین با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور بارش در این مناطق آغاز خواهد شد و بتدریج به مرکزی دامنه‌های البرز مرکزی و برخی مناطق جنوب کشور نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

سه شنبه ۲۹ اسفند و چهارشنبه اول فروردین دریای خزر و از دوشنبه ۲۸ اسفند تا چهارشنبه اول فروردین خلیج فارس مواج و متلاطم است.

هوای تهران نیز امروز دوشنبه ۲۸ اسفند کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهیم بود و در شب نیز نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها شاهد رگبار و وزش باد هستیم.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8639
اخبار مرتبط

نظرات شما