راه اندازی کلینیک حیوانات خانگی در خاستگاه انقلاب اسلامی؟!

رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهر مقدس قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی نام بردند و با توجه به حضور شخصیت های انقلابی و با توجه به وجود مرکز حوزه های علمیه سراسر کشور در این شهر و مذهبی بودن آن انتظارات از این شهر را بالا برده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شهر مقدس قم به عنوان یک شهر مذهبی و وجود مرکز حوزه های علمیه در این شهر ، قم را تبدیل به شهری کرده که به تعبیر رهبر انقلاب خاستگاه انقلاب به شمار می آید و انتظارات بسیار زیادی از این شهر است .

شهر مذهبی قم همواره مورد هجمه ها و حمله های مهاجمین فرهنگی برای به انحراف کشاندن فضای فرهنگی و مذهبی شهر قم بوده و هست و در سالهای اخیر هم مراجع تقلید و دغدغه مندان فرهنگی و انقلابی این شهر هم برای حفظ حرمت این شهر مذهبی به مسئولان استانی و کشوری مسائلی را گوشزد کرده اند اما ظاهرا سهل انگاری ها همچنان ادامه دارد!

با وجود اینکه سگ گردانی و نگهداری برخی حیوانات که جای آنها در خانه و شهر و محل زندگی مردم نیست برخی بشدت در تلاش هستند تا نگهداری از سگ را در خانه به عنوان یک فرهنگ تلقی کرده و با انحراف کشیدن افکار عمومی و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و زیر سوال بردن احکام شرعی اسلام که سگ را نجس می داند ، قصد دارد تا شهر های مذهبی را هم به این نوع افکار پوچ و باطل به سمتی سوق دهند و عادی سازی کنند که نگهداری از سگ به یک فرهنگ تبدیل شود!



اخیرا در شهر مذهبی قم برخی از منحرفان و عوامل ضد فرهنگی شان بشدت درصدد تبلیغ نگهداری از سگ در خانه هستند تا شاید بتوانند شهر مذهبی قم را با این افکار پوچ دست خوش تغییرات و تحولات ضد فرهنگی خودشان کنند و احکام شرعی اسلام را که سگ را نجس میداند به نوعی زیر سوال ببرند.

راه اندازی کلینیک حیوانات خانگی در این شهر با علامت سگ بر سر در آن ، آنهم در شهر مقدس قم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب
خاستگاه انقلاب اسلامی است به چه معنا مفهومی است و چرا مسئولان و متولیان این شهر در مورد این نوع انحرافات برخورد جدی نمی کنند که در این شهر چنین اقدامی صورت بگیرد و عده ای به صورت علنی و راه اندازی و نصب تابلو تبلیغاتی کلینیک حیوانات خانگی آنهم با عکس سگ و گربه بخواهند فرهنگ و احکام شرعی اسلام را زیر سوال ببرند.

در هفته های گذشته بود که عده ای در یکی از کافه رستوران های قم اقدام به نمایش و آموزش نگهداری از سگ کرده بودند که با واکنش های زیادی روبرو شد حال با راه اندازی این مرکز کلینیک حیوانات خانگی هم انتظار است که مسئولان و متولیان فرهنگی استان قم بیش از پیش به این نوع مسائل توجه خاص کنند و اجازه ندهند که عده ای برای ضربه زدن به فرهنگ و زیر سوال بردن احکام شرع و ترویج نگهداری از حیوانات نجس در خانه آنهم در شهر مقدس قم فعالیت نمایند.
http://enghelab-news.ir/889
نظرات شما