محمد کرمی مسئول گروه‌جهادی مصلحین گفت: ۶۵۴ نفر تحت‌پوشش این گروه‌جهادی است که در زمینه‌های مختلف به آنان رسیدگی می‌کنیم.
امدادگران ، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی اجتماع بزرگ مرهم برای غزه را برگزار کردند.
کاروان نمادین اسرای کربلا به همت هیئت دخیل العباس(ع)قم به حرکت درآمد.
جمعی از شهروندان قمی از عدم بازگشایی خیابان استاد فقیهی گلایه داشتند.
نمک خوراکی ترکیبی یونی متشکل از سدیم و کلر (NaCl) است، نمک یکی از موارد اساسی جهت سوخت‌وساز بدن، عملکرد صحیح عضلات و انتقال پیام‌های عصبی است، البته نمک نیز مانند سایر مواد غذایی باید به‌اندازه مناسب مصرف شود، مصرف زیاد نمک باعث افزایش فشارخون شده و ریسک حملات قلبی و سکته مغزی را در فرد بالا می‌برد
استفاده زیاد از مواد پلاستیکی باعث شده که ما دریایی از پلاستیک را بینیم که سالانه در رودخانه و دریاها و بسیاری مناطق زمین ریخته می‌شود، اثرات مضر استفاده از ظروف پلاستیکی یک‌بارمصرف در سلامت انسان و سایر جانداران ثابت شده و علاوه بر مخاطرات سلامتی، اثرات زیست‌محیطی مختلف نیز دارد.
زندگی‌نامه امام رضا (ع) هشتمین امام شیعیان سرشار از ماجراهایی است که نشان‌دهنده علم و بصیرت والای ایشان می‌باشد.
با مراجعه به مراکز فروش مرغ در سطح شهر گوشت مرغ از کیلویی ۸۶ هزار تومان تا ۹۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.
خلیج‌فارس در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی اهمیت وافری برای ایران دارد و تصمیمات استراتژیک سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران همواره با درنظرگرفتن جایگاه این منطقه اتخاذ و تدوین می‌شود.
با دانستن تعریف عزت نفس و تفاوت‌های آن با اعتماد به نفس می‌توان اهمیت هرکدام را در زندگی متوجه شد تا بتوانیم با قدرت بیشتری به سمت رویاهایمان حرکت کنیم.
نام خلیج‌فارس همچنان که اسناد تاریخی نشان می‌دهد و در منابع تاریخی هم موجود است، از همان ابتدا و از گذشته با عنوان خلیج‌فارس مطرح بوده است.
استاندار قم در بازدید از پست های امدادی، آموزشی و بشردوستانه طرح ملی خدمات نوروزی گفت: هلال‌احمر به نیروهای داوطلب زنده است و باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.
سرپرست سازمان بهزیستی استان قم با اشاره به طرح توانمندسازی معلولان گفت: موضوع توانمندسازی معلولان یکی از رسالت های مهم سازمان بهزیستی می باشد که در استان قم به طور ویژه درحال پیگیری است.
سرپرست معاونت پیشگیری توسعه سازمان بهزیستی قم با اشاره به طرح پیشگیری از اعتیاد کارزار والد آگاه و فرزند ایمن گفت: طرح پیشگیری از اعتیاد کارزار والد آگاه و فرزند ایمن طرحی سطح کشوری است که از ۱ الی ۱۵ اسفندماه با هدف فرهنگ سازی و پیشگیری فرزندان از اعتیاد به صورت ملی در حال برگزاری می باشد.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان قم با اشاره به میزان مددجویان تحت پوشش گفت: در استان قم در حوزه توانبخشی حدود ۲۲هزار تا ۲۲هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش قرار گرفته اند.
بهترین گام برای مصون‌ماندن از عوارض مصرف این قرص‌ها برای ازبین‌بردن درد و کاهش طول دوره آن، متوسل‌شدن به گزینه‌های طبیعی است که در هر آشپزخانه‌ای یافت می‌شود.
دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید ورزش همگانی، در جامعه حرف اول را بزند گفت:ورزش همگانی به گفته کارشناسان تأثیر مؤثری در افزایش روحیه اقشار مختلف جامعه دارد. ورزش همگانی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت درسی یک دانش‌آموز و دانشجو و طلبه خواهد داشت.
قم نخستین کلان‌شهر کشور بوده که در تحقق هدف عدم دفن مستقیم پسماندهای شهری موفق شده است.
خوردن میوه‌ها و سبزیجات از ما در برابر بیماری‌های چشم حفاظت می‌کند و سلامت کلی ما را بهبود می‌بخشد.
مدرس دانشگاه و کارشناس ورزش با اشاره به تغییر نگاه در برنامه‌ریزی برای سازمان های متولی ورزش گفت: ما وقتی ورزش همگانی را توسعه دهیم و تعداد زیادی ورزشکار داشته باشیم استعدادیابی و ظهور قهرمانان و ستاره‌های ورزشی نیز از درون ورزش همگانی خواهیم داشت.