printlogo


مقام های مسئول و ناظر دقیقا کجا هستند؟!
رقص و پخش آهنگ های تند و شادی کاذب دختران دبستانی/ این آموزش و پرورش اسلامی است؟!
کد خبر: 1270
رقص و پخش آهنگ های تند و ... در یک دبستان دخترانه در تهران در پوشش یکی مراسم خیریه حاشیه ساز شده است که متولیان آن معتقدد بگذارید بچه ها شاد باشند!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،روز گذشته مادر یکی از شاگردان یک دبستان در استان تهران کلیپی را برای ما فرستاد که با غصه فراوان از این گونه تربیت و آموزش در مدارس برای دختران دبستانی انتقاد کرده بود.

ماجرا از اینجا شروع میشود که ظاهرا یک جشن خیریه در یکی از دبستان های استان تهران برگزار شده که با آوردن دیجی و پخش آهنگ های بسیار تند و آماده کردن محیط برای رقص و پایکوبی دختران عملا تربیت و آموزش اسلامی را زیر سوال برده اند.

در این کلیپ که در ادامه خبر آن را مشاهده میکنید دختران دبستانی که باید برای نسل آینده این سرزمین مادری کنند را جوری تربیت می کنند که به سمت و سوی شادی های کاذب و انحرافات مغایر با اسلام و فرهنگ اصیل ایرانی سوق میدهند.

این دختران دبستانی که در این سن با این رفتار ها و رقص و شادی های کاذب و رفتن آهنگ های تند در گوش شان از سوی مدیران خود تربیت می شوند در آینده به چه سمت و سویی خواهند رفت؟!

دختران دبستانی که باید در این سن با ارزشهای اسلامی و ارزشهای یک زن در آینده تربیت و آماده بشوند با چنین رفتارهای ضد اسلامی و شادی های پوچ و کاذب تربیت می شوند .

این دبستان که در پوشش یک جشن خیریه قبح شکنی کرده است فردی که این کلیپ را برای ما ارسال کرده است می گوید وقتی به مسئولان برگزاری اعتراض کردیم گفتند انقدر سخت نگیرید بگذارید بچه ها شاد باشند!! هیچ کس با شادی کودکان مخالف نیست اما بچه ای که با این سبک تربیت شود و هیچ قید و بندی نداشته باشد در آینده هم در جامعه هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیست و ارزشهای خود را نمی داند بخصو اینکه باید تربیت نسلی را به عهده بگیرد .

نظارت مسئولان آموزش و پروش و متولیان دقیقا کجا هستند که عده ای بدین سبک ارزشهای اسلامی و اصالت خانواده های ایرانی را زیر سوال می برند و کودکان را به انحراف می کشانند؟!

پیشاپیش از انتشار این کلیپ از مخاطبان عزیز عذرخواهی میکنیم :
 
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/1270