printlogo


رونق تولید ثمره مدیریت کارآمد/حمایت از کالای ایرانی منجر به شکوفایی اقتصاد می شود
کد خبر: 1402
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از کالای ایرانی منجر به رونق تولید، اشتغالزایی و خودکفایی می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیم یارمحمدی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به نامگذاری به موقع شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، اظهار کرد: دولتمردان باید در این زمینه تلاش خود را مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه مردم نقش بسزایی در رونق تولید دارند، گفت: حمایت از کالای ایرانی منجر به رونق تولید، اشتغالزایی و خودکفایی می شود.

وی با بیان اینکه ورود کالاهای مشابه ایرانی به کشور ممنوع است، افزود: با افزایش کیفیت کالاها شاهد استقبال بیشتری از تولیدات داخلی خواهیم شد، از طرفی این حمایت ها منجر به رونق اشتغال و معیشت اقشار مختلف جامعه می شود، بر این اساس باید کالاهایی در کشور تولید شود که قابلیت رقابت با کالاهای مشابه خارجی را داشته باشد.

نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه موفقیت ملت، انقلاب و نظام در عرصه های مختلف باعث نابودی دشمن و خنثی سازی نقشه شوم آنان شده است، افزود: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور، می توان گفت ایران در جهان بی نظیر است، بر این اساس با بهره گیری از این ظرفیت ها باید وارد عرصه میدان شد و با مدیریت و برنامه ریزی مناسب به رونق تولید دست یافت.

 

 

توسعه رونق تولید، راهکار حل مشکلات کشور است
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مدیریت های نارسا در زمینه مسائل اقتصادی باید جبران شود، بیان کرد: دولت، مجلس و سایر ارگان ها این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار داده اند، طبق اظهار مسئولین در مسائل اقتصادی نتوانستیم به موقع و خوب موضوعات را جمع کنیم ولی در روزهای پایانی سال برنامه های خوبی دولت ارائه کرد که امید می رود در زمان پیش رو شاهد برنامه های مناسبی از سوی دولتمردان باشیم.

یارمحمدی راهکار حل مشکلات کشور در عرصه های مختلف را توسعه رونق تولید دانست و گفت: رونق تولید با مدیریت و برنامه ریزی درست محقق می شود که در این صورت نیاز و وابستگی به بیگانگان نخواهیم داشت.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/1402