printlogo


شخصا سال خوبی را گذراندم/ مسئله برجام در سال 97 شوک بزرگی به ما داد/ معتقدم مشکلاتی که داریم داخلی است
کد خبر: 1407
بهمن دان بازیگر گفت:مسئله برجام در سال 97 شوک بزرگی به ما داد و همینطور اختلافات درون هیات دولت اثر منفی بر روی مردم گذاشت و تمام کسانی که در این جامعه زندگی می کنند آزرده خاطر شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،بهمن دان بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص اتفاقات تلخ و شیرین سال 97 در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: شنیده هایی که از طریق مطبوعات، رادیو، تلویزیون و آدم ها می شنویم، یاس و ناامیدی جامعه را فراگرفته است و این مسئله خیلی بدی است که در سال 97 با آن مواجه بودیم، اما از نظر شخصی سال خوبی داشتم و کارهایم را با برنامه ریزی انجام دادم، فقط این مسائل اجتماعی بود من را آزار می داد.

 

وی افزود: مسئله برجام در سال 97 شوک بزرگی به ما داد و همینطور اختلافات درون هیات دولت اثر منفی بر روی مردم گذاشت و تمام کسانی که در این جامعه زندگی می کنند آزرده خاطر شدند.

 

بهمن دان در پایان گفت: آرزو دارم در سال 98 کشوری آرام و با رنگ و بوی آشتی درون کشور داشته باشیم، من معتقدم مشکلاتی که داریم داخلی است وگرنه مسائل خارجی با دیپلماسی درست انجام می شود؛ اگر مشکلات داخلی را حل کنیم، مشکلات خارجی نمی تواند ما را شکست دهد، ان شاءالله در سال 98 همه شاد باشند.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/1407