printlogo


پرهیز از ماجرای بازنشستگی در «زوج یا فرد»/ ساخت سریال کمدی روز به روز سخت‌تر می‌شود
کد خبر: 1833
تهیه کننده سریال «زوج یا فرد» گفت: قصه این سریال کاملا ایرانی و شرقی است. رگه‌های سیاسی مربوط به حوزه بازنشستگی داشت که گفتیم بنا به دلایلی از آن پرهیز کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،«مهران مهام» تهیه کننده سریال «زوج یا فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره اینکه سریال‌های نوروزی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشند، گفت: متن خوب زیر ساخت اصلی برای تولید یک سریال است و به عبارتی چراغ راه ما است که بتوانیم باقی مراحل مثل انتخاب بازیگر، کارگردان و ... را به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: در جاهایی هم شده که یک بازیگر خوب توانسته جایگاه متن را ارتقا دهد و در برخی مواقع هم متن خوب است اما بازیگر، آن را در همان حد نگه می‌دارد. 

 

 

این تهیه کننده همچنین با اشاره به انتخاب بازیگران سریال «زوج یا فرد» گفت: خدا به من لطف داشت در شرایط سختی که پیش رویمان بود، توانستیم بازیگرانی که می‌خواهیم را انتخاب کنیم. همانطور که می‌دانید تعداد زیادی سریال طنز در شبکه نمایش خانگی و تلویزیون در حال ساخت هستند و به همین خاطر اغلب بازیگران طنز ما در این سریال‌ها مشغول به کارند و بر همین اساس ما حق انتخاب زیادی نداشتیم. اما با این حال بازیگرهایی که مدنظرمان بود را پیدا کردیم  با آنها قرارداد بستیم.

مهام درباره حضور بازیگرانی که به طور ثابت در چند سریال اخیر با آنها همکاری داشته است، در این سریال نیز بیان داشت: ما چند نفر را برای نقش‌های دیگری کاندیدا کرده بودیم و دو نفر از آنها با جای دیگری قرارداد داشتند. نقش‌های اصلی‌ همین‌ افرادی هستند که الان در این سریال حضور دارند، اما نقش‌های فرعی که می‌خواستم انتخاب کنم همگی سر کار بودند.


مهران مهام، تهیه‌کننده سریال زوج یا فرد

 

تهیه کننده سریال «دردسرهای عظیم» درباره درونمایه سیاسی این سریال نیز گفت: قصه این سریال کاملا ایرانی و شرقی است. رگه‌های سیاسی مربوط به حوزه بازنشستگی داشت که گفتیم بنا به دلایلی از آن پرهیز کنیم. ما در سریال‌ها معمولا قصه افرادی را می‌گوییم که مشکل دارند چراکه فردی که مشکلی ندارد قصه هم ندارد.

وی درباره اینکه پرداختن به موضوعات جامعه در سریال‌های کمدی، دچار تذکر و سانسور می‌شود، افزود: ما درباره هر چیزی صحبت کنیم، تذکر می‌دهند، راجع به قوم، شغل، صنف و ... صحبت می‌کنیم به ما می‌گویند درباره اینها صحبت نکنید!

 

 

مهام با بیان اینکه ساخت کارهای کمدی روز به روز سخت‌تر می‌شود، گفت: متاسفانه روز به روز تولید کارهای کمدی سخت‌تر می‌شود. همه ما مردم هستیم و در این شرایط کنونی جامعه نیاز به خنداندن و خندیدن بیشتر داریم. فضای کنونی کشور به گونه‌ای است که مخاطب انتظار دارد شب که پای تماشای یک سریال می‌نشیند، حال خوبی به او دست بدهد، حال اگر محتوایی هم داشته باشد که بهتر است، این در شرایطی است که برخی برنامه‌های گفت‌وگو محور بیشتر شبیه به دورهمی شده و همه سعی در خنداندن مردم دارند که البته اغلبشان محتوای خاصی هم ندارند.

به گزارش فارس، سریال «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف زاده هر شب با بازی مهران غفوریان، هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، یوسف تیموری و ... از شبکه سه سیما پخش می‌شود.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/1833