printlogo


دایی: به پرسپولیسی‌ها گفتیم به ما گل بزنند/فحاشی روی داور تاثیر گذاشت
کد خبر: 2094
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: روی هر سه گل خودمان به پرسپولیسی‌ها گفتیم به ما گل بزنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، علی دایی بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم در دقایق اول بازی گل زدیم اما پرسپولیس در نیمه اول خیلی به خط دفاع ما فشار آورد. فکر می‌کنم نیمه اول پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد و فقط ۵ تا 10دقیقه فوتبال بازی کردیم.

* به پرسپولیسی‌ها گفتیم به ما گل بزنند!

وی افزود: در خط دفاعی اشتباهات زیادی داشتیم و گل‌های بدی خوردیم. ما توانستیم یکی از گل‌ها را جبران کنیم اما توان کافی نداشتیم که گل سوم را بزنیم و بازی مساوی شود. متأسفانه به دلیل عدم تجربه یا هر چیز که شما اسمش را می‌گذارید از پرسپولیس گل خوردیم و به پرسپولیسی‌ها گفتیم توپ را درون دروازه ما بزنند.

* نمی‌دانم چطور از لابلای 6 بازیکن ما پرسپولیس به گل رسید!

وی ادامه داد: گل دوم نفهمیدم چطور توپ از لای   ۵-۶ نفر وارد دروازه ما شد. در گل سوم هم اشتباه شد و توپ را به حریف دادیم و گل خوردیم. باز هم به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم. فشار زیادی روی بازیکنان است هر پنج روز یک بار بازی می‌کنیم. خط دفاع‌مان اگر مثل بازی‌های قبل بود بازنده نمی‌شدیم و ما اشتباهات جبران‌ناپذیری در خط دفاع امشب داشتیم.

*چرا هیچ وقت من از داوری سود نمی‌برم؟!

سرمربی سایپا در مورد اعتراضش به عملکرد داور گفت: متأسفانه چیزی که عالم و آدم می‌داند و داور به آن توجه نمی‌کرد سیدجلال حسینی توپ را با دست می‌زند اما داور خطای بازیکن ما را می گیرد. اکثر گل‌های فوتبال در دنیا از روی ضربات ایستگاهی و کرنر زده می‌شود اما داور در دقیقه ۹۴ سانتری که شجاع خلیل‌زاده به بیرون زده را کرنر نمی‌گیرد و اعلام اوت می‌کند. فوتبال یکی دو اشتباه است همانطور که ما اشتباه کردیم و گل خوردیم این اشتباهات رقم می‌خورد. بعد از بازی هم این مسئله را گفتم اما چرا همه سوت‌های اشتباه علیه تیم من  است و چرا هیچ وقت این مسائل به سود من نمی‌‌شود.

* اعتراض‌ها و فحاشی‌ها روی قضاوت داور تاثیر گذاشت

دایی تاکید کرد: از همان لحظه که ما گل زدیم و پرسپولیسی‌ها اعتراض کردند و هواداران فحاشی کردند روند قضاوت داور تغییر کرد داور نباید به سکوها کار داشته باشد و باید کار خودش را انجام دهد.

* داور خطای هند سیدجلال را ندید

وی افزود: از این مسئله متعجب هستم که داور کنار دروازه را برای چه گذاشته‌اید؟ داور کنار دروازه در دیدار نفت مسجد سلیمان به داور وسط خطایی که ساموئل انجام نداده را اعلام می‌کند و او اخراج می‌شود. اما در دو قدمی خودش صحنه کرنر را نمی‌بیند. چرا همه چیز به ضرر ما است؛ مایی که نه تماشاگر و نه پول داریم. به همین خاطر اعتراض کردیم. در نیمه اول حسینی بالا می‌پرد و توپ را با دست می‌زند اما خطای ما را می‌گیرند. داور چهارم هم که این مسئله را می‌گوید به او توجه نمی‌کند.

* از پرداخت 350 میلیون تومان پرسپولیس در عجبم

دایی در مورد اینکه با باشگاه پرسپولیس توافق کرده که ۳۵۰ میلیون تومان به او پرداخت شود تا طلبی از این باشگاه نداشته باشد، اظهار داشت: در عجبم که چنین اخباری به گوشم می‌رسد، خیلی وقت است که توافق کرده‌ایم تا آنها صورتحساب مالیاتی و تسویه مالیاتی را به من بدهند اما ۳۵۰ میلیون و فلان و بیسار را از شما می‌شونم. پرسپولیس باید برگه تسویه حساب مالیاتی را به من بدهد که تا الان نداده شاید گرفته باشد اما قبل از عید که من به اداره مالیات رفتم کم مانده بود ممنوع الخروج شوم زیرا اصل مالیات را داده‌اند اما جریمه‌اش را پرداخت نکرده‌اند. در مورد مسائلی که شما گفتید خبری ندارم و ما چنین قرار و مراری با پرسپولیس نداشتیم که آنها ۳۵۰ میلیون تومان به ما پول بدهند.

* باید با همین جوان‌ها ادامه بدهیم

وی در مورد اینکه بازیکنان تیمش را به تیم ملی جوانان می‌دهد یا نه، گفت: وضع ما به گونه‌ای است که باید از همین بازیکنان جوان استفاده کنیم. هر وقت نیاز داشته باشند به تیم ملی کمک می‌کنیم اما اکنون ما به غیر از این جوانان بازیکنان دیگری نداریم ۴-۵ بازیکن‌مان مصدوم هستند و تا آخر فصل نمی‌توانند بازی کنند باید با همین بازیکنان جوان کارمان را ادامه بدهیم.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2094