printlogo


از بسته شدن صفحات اینستاگرام فرماندهان سپاه تا تحریم دو عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی!
کد خبر: 2180
بسته شدن صفحات فرماندهان سپاه و تحریم صفحات رسمی و منتسب به سپاه از سوی مدیر آمریکایی اینستاگرام و همچنین تحریم دو عضو شورای عالی انقلاب دو خبری است که میخواهیم در ادامه به بررسی آنها بپردازیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،می خواهیم امروز به بررسی چند خبر در پوشش و واقعیت آنها بپردازیم  که شاید در با یکدیگر ارتباط هایی را داشته باشند!

۱- اینستاگرام صفحه سردار قاسم سلیمانی و تعدادی دیگر از فرماندهان سپاه را با این توضیح که جزو گروه‌های تروریستی محسوب میگردند مسدود کرد.
۲- شورای شهر تهران در اقدامی بی‌سابقه مصوب کرد که نام خیابان فلامک در شهرک غرب به خیابان محمدرضا شجریان تغییر یابد.
۳- حسن روحانی مانع از شرکت دو تن از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که علیه مواضع وی انتقاد کرده بودند در جلسات این شورا شد.
۴- آتش نشانی پاریس در جواب توئیت دونالدترامپ که پیشنهاد استفاده از هواپیمای آب پاش برای خاموش کردن کلیسا نوتردام را داده بود توضیح داد:«در صورت استفاده از هواپیماهای آب‌پاش، کل ساختمان کلیسا فرو خواهد ریخت، وزن آب و فشار ناشی از ریزش آب از بالا، چارچوب ساختمان کلیسا را تضعیف و به ساختمان‌های اطراف نیز آسیب وارد خواهد کرد.»

اینها در ظاهر فرم و ماهیتی شبیه اخبار روزانه دارند اما در بطن خود شکافی از واقعیت و پروپاگاندا را نشان میدهند که در ادامه بخشی از آنها را با هم مرور می کنیم.

(یک) به راحتی خوردن یک لیوان شیرموز شاتوت همه انشاهای به نگارش در آمده پیرامون جهان آزاد و شبکه های اجتماعی با تصمیم رییس جمهور یک کشور رنگ میبازد، نیروی مسلح رسمی یک حاکمیت که در خط مقدم مبارزه با تروریسم هزاران شهید داده لقب تروریست میگیرد و در دنیای لطیفه اطلاعات آزاد "توقیف" میشود!

(دو) عصاره تمام ایده آلهای جریان اصلاحات رای آوردن کامل یک لیست بدون نظارت استصوابی شورای نگهبان بوده "تَکرار میکنم" بدون نظارت استصوابی شورای نگهبان، حالا عصاره یک شورای مطلقا اصلاح‌طلب که شورای نگهبان نقشی در انتخابش نداشته است شورای مستقر فعلی است که دریغ از یک طرح مفید، یک کیلومتر گسترش مترو یا زبانمان لال احداث اتوبان و بوستان و امثالهم دو سال است که فقط جلسه تشکیل میدهد تا نام خیابانها را عوض کند.

(سه) حسن روحانی که با کلیپ "پناه میبریم بر خدا از بستن دهان منتقدان"ش رای جمع کرد و مخالفین خود را طرفداران خیابان"دیوار"کشیدن وسط پیاده رو میدانست اعضای یک شورا را از حضور در جلسات آن شورا با رای وتو محروم کرد

(چهار) نیازی به توضیح نیست، یک آه قدیمی است با ته‌مانده ای خاطره از ساختمان فقید پلاسکو، تحلیل‌های ثانیه ای و هشتگ استعفا زدن برای شهرداری که با هلی‌کوبتر آتش یک ساختمان فرسوده چندهزارمتری را خاموش نمیکرد.

این اخبار را گفتیم، اما در دنیایی که روایت ها چندین فرسخ با واقعیت ها فاصله دارد از فردا به افسانه دنیای آزاد اطلاعات، ابرانسان بودن اصلاح‌طلبان بی جنتی، آزادیخواه بودن روحانی و گازانبر بودن سرهنگها ایمان می‌آوریم!

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2180