printlogo


داورزنی :استقلال باید درباره قرارداد شفر پاسخگو باشد/پرسپولیس و سپاهان باید خسارت بدهند
کد خبر: 2386
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: طبق آخرین خبر دوستان ما در باشگاه استقلال در تلاش هستند قرارداد سال آینده شفر را به صورت تفاهمی حل کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما درباره اتفاقات اخیر باشگاه استقلال و برکناری شفر درباره ممانعت از حضور وی برای حضور در ورزشگاه اظهار داشت: فارغ از برخوردی که صورت گرفته باشگاه این اختیار را دارد که با یک مربی کار کند یا خیر.باشگاه به دنبال تکرار موفقیت و مسیر رو به رشد است. آنها به این نتیجه می‌رسند که با یک مربی ادامه دهند یا خیر طبق آخرین خبری که دوستان به ما داده‌اند آنها در تلاش هستند قرارداد سال آینده شفر را به صورت تفاهمی حل کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که قرارداد وی 300 هزار بوده و بعد افزایش یافته عنوان کرد: روند قرارداد شفر سه ساله بوده است سال اول یک رقمی بوده که بعد این رقم افزایش یافته است این هم یکی از بحث‌هایی است که باشگاه باید پاسخگو باشد و تلاش کند آسیب‌ها را به  حداقل برساند. 

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص این اتفاقات باشگاه پاسخگو است یا خیر، خاطرنشان کرد: وقتی قرارداد حرفه‌ای بسته می‌شود و یک مربی از بیرون می‌آید یک فصل خوب کار می‌کند، یک فصل ضعیف، سیاست این است دوستان تلاش کنند شرایط باشگاه بررسی شده و تصمیم درست بگیرند که تا پایان فصل آسیبی نرسد.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا آنها با شما هماهنگ هستند، یادآور شد: اینکه وزارت ورزش دخالت کند، نه اینطور نیست، باشگاه در انتخاب مربی و کادر فنی اختیار دارد ما نظارت اجمالی داریم. 

داورزنی درباره بازی پرسپولیس و سپاهان و فوت یک هوادار، عنوان کرد: نه اصلا اینطور نیست که اعلام شده است. این موضوع مربوط به اتفاقات روی سکو نبوده است. یکسری هوادارنما درگیری‌ها را شروع کردند. از تاج خواسته‌ایم درباره اتفاقات پرسپولیس و سپاهان توضیح دهد. از او سوال پرسیده‌ایم و تاج گفته این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: تمامی خسارت‌ها از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به زودی اعلام و به باشگاه میزبان ابلاغ می‌شود. هر زمان تعیین خسارت شد که هواداران هر کدام از دو باشگاه چه خسارت‌هایی وارد کرده‌اند هر دو باشگاه باید خسارت بدهند.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، عنوان کرد: از تراکتورسازی خواسته‌ایم امنیت را فراهم کند. با شورای تامین و دیگر ارگان‌ها هماهنگی لازم صورت گرفته است. به پرسپولیس هم اعلام کرده‌ایم لازم نیست با اتوبوس هوادار به تبریز بفرستند.

داورزنی همچنین درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تاج در حال پیگیری است.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2386