printlogo


"پری بلنده" صد شرف دارد بر مهناز افشار
کد خبر: 2542
پری بلنده در زمانی فساد می‌کرد که حاکمیت کشور، در دست حکومت فاسد پهلوی قرار داشت. حکومتی که خودش به دنبال کشف حجاب و بی‌بندوباری زنان این سرزمین بود. اما مهناز افشار و بعضی دیگر سلبریتی‌ها، در زمان حاکمیت نظام اسلامی و به خاطر مبارزه با همین حکومت در حال گسترش فساد و بی‌بند‌وباری هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،پری بلنده و کل دار و دسته‌اش روی هم چند هزار جوان را فاسد کردند؟؟ مهناز افشار و دوستان سلبریتی دیگرش چطور؟؟ عامل سقوط اخلاق و فاسد شدن چند میلیون دختر و پسر در این مملکت چه کسانی هستند؟؟ فلان بازیگری که برهنه شد و تصویر این فحشا چهل میلیون بازدید خورد، محصول کدام سینما بود؟؟ آیا صرفا باید به عمل خود فرد توجه کنیم، یا اثرات عمل بسیار مهمتر از خودش است؟؟

مشکل کار اینجاست که اسلام و قوانین اسلامی دست و پای شما و فیلمسازانتان را بسته است وگرنه مهناز افشاری که به صراحت از حجاب اختیاری دفاع کرده، اگر قوانین جمهوری اسلامی راه او و امثال او را سد نکرده بود، معلوم نبود که از پری بلنده بهتر میشد! آب به اندازه کافی نیست که مهارت شنای این جماعت مشخص شود.

پری بلنده در کودتا بر علیه یک دولت ملی شرکت کرد، در حالی که مهناز افشار با جریان سیاسی فاسدی که همه می‌شناسیم، بر علیه اصل اسلام کودتا کرده است. اینکه با آخوند فیک بخواهی روحانیت حقیقی را بکوبی، اسمش چیست؟؟

مهناز افشار و مهناز افشارها در حالی این خیانت را انجام می دهند که خون صدها هزار شهید که به پای این انقلاب ریخته شده را دیده اند، در دورانی خباثت می‌کنند که یک ملت به خاطر ایستادگی بر مکتب و اعتقادش در بی‌سابقه‌ترین تحریمها و فشارهاست، در دورانی اسلام را لگدکوب می‌کنند که تنها امید مستضعفان عالم برای نجات بشر، همین انقلاب است. اما پری بلنده کدامیک از اینها را دیده بود؟؟

خانم افشار! جنس خیانت شما و دوستانتان، خنجر از پشت به انقلاب و امام زمان بود، چون این انقلاب آمد تا امام زمان بیاید. اما شما نخواستید. چون با مکتب اهل بیت مشکل دارید. چون با امام حسین مشکل دارید. وگرنه باشرفی را نمی‌شناسم که در مقابل حب الحسین یجمعنا، شعار حب الایران یجمعنا سر دهد، تا ملی‌گرایی را در مقابل عشق به ائمه اطهار قرار داده باشد.

پری بلنده و پری بلنده‌ها هرگز مثل شما نبوده و نیستند. پری بلنده خیلی کوتاهتر از امثال شماست.
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2542