printlogo


دلیل ناراحتی ستاره پرسپولیس چیست؟
کد خبر: 268
در حالی که محمد انصاری در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شده اما مسئولان باشگاه پرسپولیس هزینه جراحی او را نپرداخته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،انتشار یک پست در صفحه شخصی باعث شد تا شایعات زیادی درباره محمد انصاری مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس به گوش برسد. در این بین برخی‌عنوان کردند که قرار است نام انصاری به دلیل مصدومیت از لیست پرسپولیس خارج شود اما مسئولان این باشگاه بی‌خبر از این شایعات اعلام کردند که در این زمینه برانکو تصمیم‌گیرنده است و آنها برنامه‌ای برای خروج نام انصاری از لیست پرسپولیس برای نیم فصل دوم ندارند. انصاری اما از بی‌توجهی مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به او در این روزهای سختی که دارد گله‌مند است و این موضوع او را ناراحت کرده که باعث شده با انتشار یک پست انتقادی موضع خود را اینگونه نشان دهد.

انصاری چه نیم فصل سال گذشته و چه ابتدای این فصل با پیشنهادهای خوب خارجی روبرو شد اما به دلیل پنجره بسته این باشگاه در فصل نقل و انتقالات و کمبود بازیکن قید پیشنهادهای خوب از کشورهای چین، یونان، کرواسی و … را زد تا در پرسپولیس بماند اما برخی رفتارها او را گله‌مند کرد. چند روز پیش مسئولان باشگاه پرسپولیس پول به حساب بازیکنان ریختند اما در کمال تعجب برای انصاری حدود یک هشتم برخی بازیکنان پول واریز کردند آنهم در حالی که او تا قبل از مصدومیت از بازیکنان فیکس پرسپولیس بود و در فینال لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شد.

انصاری که چندی پیش زانوی خود را عمل کرده بود برای گرفتن پول عمل جراحی‌اش به باشگاه مراجعه کرد اما با پاسخ منفی مسئولان باشگاه روبرو شد و به او گفتند که در حساب باشگاه پولی نیست و نمی‌توانند پول جراحی او را بپردازند. همان شبی که ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس معرفی شد او به خانه انصاری رفت و به عیادت مدافع مصدوم این تیم پرداخت اما پس از گرفتن عکس یادگاری دیگر حالی از او در روزهای بعد پرسیده نشد و نه تنها مسئولان باشگاه بلکه حتی برانکو و سایر مربیان پرسپولیس هم جویای حال انصاری نشدند.

انصاری این روزها مشغول فیزیوتراپی زانوی مصدومش است و به دلیل همین مصدومیت فصل را از دست داده اما او از حالا خود را برای حضور در ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده آماده می‌کند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/268