printlogo


️تا مرحله لخت شدن کامل پیش می روند!
کد خبر: 2739
عمروعاص زمانی لخت مادرزاد شد که تا مرگ و نابودی کامل لحظاتی بیشتر فاصله نداشت. لخت شدن کامل عمروعاص در برابر یعسوب الدین امیرالموئمنین علی علیه السلام زمانی واقع شد که هیچ ابزار دیگری در دست این دشمن خدا وجود نداشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،بی حجابی و بی لباسی مفرط و رقص و ابتذال در محیط آموزشی و پرورشی و فساد افسارگسیخته اقتصادی و سیاسی و اجتماعی، و تحریم و تهدید و غرش های عصبی، زمانی واقع شده که دشمن در برابر عزم و اراده راسخ و پولادین ما دچار عجز و استیصال شده است.

اگر روزی وسط خیابان لخت شدند و جیغ کشیدند بدانید و آگاه باشید در لحظات نابودی نهایی خود هستند.اگر دیدید مصاحبه می کنند و می گویند ما داریم بمب افکن و ناو می فرستیم به خلیج فارس یعنی جز این مصاحبه و تهدید پوشالی کار دیگری نمی توانند انجام دهند.

در روزهای آینده آستانه توحش و ابتذال را به اوج می رسانند چون به دیوار بتنیِ جنگ نمی شود و مذاکره نمی کنیم برخورد کرده اند!

این اختلاس ها و دزدی های عجیب (تیم جهانگیری و روحانی و خاتمی)این تحریک ها و آدمکشی های اخیر (تیم مهناز و پهلوی)این ابتذال مدارس اخیر (تیم بطحایی و ساسی)این تهدیدهای جنگی اخیر (تیم ترامپ و پُمپِگوه)این ها همه نشان دهنده انتهای راه و بن بست تاریخی جبهه کفر و نفاق و تزویر است در این نشانه ها، عبرت هایی برای اهل ایمان وجود دارد که:اندکی صبر، سحر نزدیک است.

رهبر انقلاب فرمودند: دشمن نفس های آخر خود را دارد میزند.واقعا چه حکمتی در این امر نهفته که هر چه ایشان پیش بینی میکند همان میشود.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2739