printlogo


به راه انداختن حمام خون و قتل سرنوشت یک اصلاح طلب
کد خبر: 3034
پس از قتل میترا استاد همسر دوم محمد علی نجفی جریان اصلاح طلب کشور با موضعی کاملا هماهنگ قصد دارند تا قتل این زن را که بصورت عمدی از سوی نجفی اتفاق افتاده را به گردن دستگاه های امنیتی بی اندازند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،عامل بود!فاسد بود!اصلا او فرستاده امنیتی ها بود،آن هم در امنیتی ترین دولت تاریخ!فقط چگونه نخندیم؟جای قاتل و مقتول را در کسری از ثانیه عوض کردند!عجب شعبده بازانی...دیوید کاپرفیلد زمانه ات را بشناس!

بهانه خواب بودن سربازی سر پست را میآورند که از مهلکه بگریزند،اما این بار را کور خوانده اید،اعضای اتاق فکر جنبش سبز فارغ التحصیلMIT و عضو اتاق فکر فتنه که پرستو را عقد نمیکند!اگر عقد کرد که نمیکشد،اگر کشت که اعتراف نمیکند!

زنان‌اصلاح طلبی که به بهانه رسیدن به کانون ثروت و قدرت پرستوی درونتان شوق پرواز دارد،وان خون سعادت آباد را خوب بنگرید ممکن است سرنوشت خیلی هایتان باشد!

تمام خبرنگاران اصلاح طلب،روزنامه نگاران زنجیره ای،بلاگر ها،صبا آذر پیک!دیگر وزیر زن را فراموش کنید که دیگر جوک هم نیست

سرنوشت میترا استاد و زخم هایی که بر پیکر بی جانش زدند را نگاه کنید،شاید برای شما هم اتفاق بیفتد،مدیر کل ثروتمندی در پنتهاس برج عاج،که با محمد خاتمی فرنی دونفره زیاد خورده و تمام قطعات موتزارت را از بَر است،کلت کمری بدون جواز را کشیده و زارت زارت،مرمی ها را در گوشت تن شما بکارد و چند ساعت بعد،همان همکار خانم هم جنس شما که در احقاق حقوق زنان نام آور بود،برای مشتی دلار بیشتر توییت کند که او پرستو بود!

احمق ها!نه ۸۸ اینجا گرجستان بود و نه حالا اسرائیل و نه امنیتی های ما موساد که برای مهره سوخته های فرتوت پرستو بفرستند!

خودتان را خیلی دست بالا گرفته اید،با حساب شما علینژاد،صیغه ای صفایی فراهانی،و سوژه های مهاجرانی هم پرستو بودند!

هه،لای در را باز گذاشتید مگس آمده.این ذات لخت و عور اصلاحات است!
همانها که سالها تعدد زوجات را سر دست گرفته بودند،اسلام را می کوبیدند،حالا دو زنه ها و چند زنه های فارغ التحصیل از MIT شان با اون نبوغ فکری که به واردات کود انسانی انجامید ،در برج های سعادت آباد گانگستر شدند،چونان سرهنگ ها و نه حقوق دانان تمام فشنگ ها را به هدف زدند و در آخر،مثل فردای فنای برجام آقای رئیس که رآکتور اتمی را کشت،با خونسردی تمام به مردم نگاه میکنند و میگویند سیاسی اش نکنید!

کار از سیاسی بودن گذشته، جنایی شده!و جنایت در سیاست هنری است که از انگشت اصلاحات میبارد.چه صبری دارد خدا و چه خوب در کمینگاه نشسته

۲۵۰هزار جوان رعنا برای حفظ این انقلاب در خون نغلطیدند که شما انقلاب مخملی راه بی اندازید تک به تک آنها که قهرمانانه در ۸۸ میگفتند باید فرش را از زیر پای رهبر بکشیم،چه خوشگل رسوا میشوند! که إِنَّ رَبَّک لَبِالْمِرْصَادِ...

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3034