printlogo


«رسانه‌ها و چالش‌های اقتصادی» و «اقتصاد مقاومتی» بررسی می‌شوند
کد خبر: 306
ششمین و هفتمین نشست از سلسله‌نشست‌های چهل سال با رسانه‌ها روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۹ صبح و ۱۵ عصر با موضوع «رسانه‌ها و چالش های اقتصادی – رسانه ها و اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،ششمین و هفتمین نشست از سلسله‌نشست‌های چهل سال با رسانه‌ها روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۱۰ صبح و ۱۵ عصر با موضوعات «رسانه‌ها و چالش های اقتصادی و رسانه ها و اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود.

در نشست اول، طهماسب مظاهری رییس سابق بانک مرکزی به عنوان میهمان ویژه و دکتر اسماعیل شجاعی کارشناس اقتصاد رسانه و حسن قدیری ابیانه مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام به عنوان کارشناسان و در نشست دوم، علی احمدی قائم مقام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان میهمان ویژه و جعفر قادری رییس مرکز تحقیقات اقتصادی دانشگاه شیراز، سید احسان خاندوزی عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و حمید رضا حسینی دانا دکترای مدیریت رسانه و استاد دانشگاه به عنوان کارشناس در این نشستها حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در پاسداران، خیابان گل‌نبی، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/306