printlogo


مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره):
مادامی که گوش به فرمان رهبری باشیم، خطری کشورمان را تهدید نمی کند
کد خبر: 3148
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) تصریح کرد: تا زمانی که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، هیچ خطری کشورمان را تهدید نمی کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مرتضی نجفی قدسی طی سخنانی در چهارمین ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور خانواده شهدای مدافع حرم در بیت این مفسر قرآن کریم برگزار شد، ترویج آرمان های امام راحل نزد ملت های مسلمان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد:انقلاب اسلامی ریشه در ملت ها دارد و در همه کشورهای منطقه نیروهای انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ملت مظلوم افغانستان قیام کرد ولی گرفتار شوروی سابق شدند،لشکرفاطمیون در مصاف با داعش خوش درخشید و پرچم بلندی را برافراشت و افتخار می کنیم که ملت مظلوم افغانستان چنین رشادت هایی انجام داد.

نجفی قدسی با اشاره به منش و اندیشه امام راحل افزود:روزی امام خمینی(ره) این پرچم را برافراشت و با نیت خالص این حرکت را ادامه داد،امام در جواب آیت الله حکیم گفت که من تصمیم خودم را گرفتم یا پیروز و یا شهید می شوم و در هردو حالت پیروز می شوم.

وی افزود:اسرائیل دو روزهم نتوانست در غزه دوام بیاورد و هفتصد موشک توسط حماس به رژیم صیونیستی شلیک کرد که این موضوع از برکات انقلاب اسلامی است، ایران در دوران شاه ذلیل آمریکا  بود و شش هزار نیروی آمریکایی  در ایران وجود داشت.

وی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد:امروز کشورهای عربی تحت سیطره آمریکا هستند ولی ایران اسلامی چهل سال است آمریکا را ذلیل کرده است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه باید هوشیار باشیم و اگر همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم هیچ خطری کشورمان را تهدید نمی کند،افزود: رهبری تاکید کرد جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد، افتخار می کنیم چنین رهبری هدایت انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

نجفی قدسی ادامه داد: باید قدردان سردار قاسم سلیمانی باشیم که چنان خوش درخشید و دشمن از وی هراس دارد، این سردار رشید اسلام از بازوان پرتوان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان بی پایه و اساس ترامپ علیه ایران اسلامی بیان کرد: روزی که رئیس جمهور آمریکا، کشورمان را تهدید کرد سردار سلیمانی تودهنی محکمی به وی زد و گفت که با من طرف هستی و من حریف تو هستم.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3148