printlogo


جهان فهمید که قدرت ایران چقدر است چه در سیاست چه در قدرت نظامی
کد خبر: 3269
جهان فهمید!خوب هم فهمید که جمهوری اسلامی ایران علاوه بر قدرت ایدئولوژیک و آلترناتیو قطعی لیبرالیسم برای اداره جهان، تسلیحات خود ساخته ای را داراست که قابلیت انهدام مخوف ترین و مدرن ترین پهپاد های جاسوسی آمریکا را دارد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،همه فهمیدند که اگر کل واشنگتن را بگردند از ترامپ جنگ طلب تر و از بولتون خونخوار تر نخواهند یافت و دیدند این سگهای وحشی حتی جرات حمله تلافی جویانه را هم نداشتند،چه رسد به اقدام تمام عیار نظامی!

این پالس به شرق و غرب عالم فرستاده شد،که درست در هنگامه ای که پاترویت آمریکایی،از رهگیری پهپاد های قاصف یمنی که فقیر ترین کشور عربی است،عاجزند!

گلوبال هاوک ایالات متحده که به عنوان ویترین و تجلی تکنولوژی ارتش آمریکا شناخته میشود،نه با سامانه روس،بلکه با سلاح بومی سوم خرداد!آن فهم فقط با یک موشک هدف گرفته شد!که جهان بداند،که جریان مقاومت و در راس آن ایران این قدرت را دارد،که مطلق هواپیما های متجاوز دیگر را هم منهدم کند!

و از این به بعد هر شیخ نشین،هر چشم آبی یا بادامی در هرکجای عالم که قصد خرید تسلیحات آمریکایی را دارد،در پس ذهن خودش عالم به این باشد که سلاحی که میخرد،دستی بالای دست آن است که ممکن است از آستین جمهوری اسلامی ایران بیرون بیآید!

دنیا دید درست در زمانه ای که، محمد مرسی، که نماد جفتک پرانی علیه ایران بود،به ایران آمد سخنرانی اش را با درود بر خلفا آغاز کرد و حتی لیوانی آب نخورد به دیدار رهبر هم نرفت و در عوض آغوشش را برای غرب گشود،به آمریکا و اسرائیل پیام دوستی داد و...،به خیال خام ماندن در قدرت به وسیله اتصال به امپریالیسم،در آخر چگونه کف دادگاه های مصر دق کش شد!

و هم زمان بشار اسد به عنوان کسی که تمام عالم پشتش را خالی کردند،اما ایران پشت او ماند و حالا او مانده،در قدرت هم مانده!و مرسی مرده،در قفس هم مرده!و اسد به قهرمانی بی بدیل برای جهان عرب تبدیل شده که شیخک ها برای بازگشائی سفارت خود از هم سبقت میگیرند!

دنیا دید،با چشم خود هم دید!که از محمد رضا پهلوی تا صدام تا قذافی،تا بن_علی تا مبارک،تا  مرسی تا....هرآنکه با خیال پوچ،خام متحد شدن با آمریکا،به او پیوست و مدتی تیتر یک  CNNشد به فاصله چند سال خبر سقوطش را همان CNN زیرنویس کرد!زیرا آمریکا متحد نمیخواهد،برده میخواهدو هرآنکه مثل نصرا لله،اسد،حوثی به ایران اتکا کرد!مانده،میماند،و خواهد ماند!

این علم بقاست!که همگان فهمیدند در این جنگل مدرن جهانی،که درنده های کت شلواری اش،با کشتار جمعی میدرند،اگر بخواهند باقی بمانند یک نام،یک اسم و یک کشور هست که میتواند کمک کند و آن کشور فقط و فقط ایران است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3269