printlogo


انقلاب نیوز گزارش میدهد؛
جنایتی بنام اسیر کردن سربازان رسانه ای جبهه انقلاب در توییتر
کد خبر: 3458
چندسالی است که عناصر توانمند و اثرگذار جبهه انقلاب را در شبکه اجتماعی توییتر مشغول کرده اند ،اسمش را هم گذاشته اند دفاع از انقلاب در زمین دشمن!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دیروز خبری منتشر شد مبنی بر از دسترس خارج کردن تعداد زیادی از اکانتهای بزرگ و اثرگذار انقلابی توسط مدیریت توییتر ، اکانتهایی که برای بالا آوردن و رشد آنها چندسال وقت و هزینه صرف شد ،به راحتی و بدون هیچ دلیلی در یک ثانیه ساسپند و از دسترس خارج شدند.

توان و انرژی بچه های انقلابی را به محیطی کانالیزه کرده اند که براحتی در یک ثانیه حذف میشوند.

این انرژی و توان را میشد در محیط های امن و سالم صرف کارهای عمیق و ماندگاری در عرصه روشنگری و دفاع از انقلاب کرد ،اما افسوس که به خیانت عده ای و سهل اندیشی و غفلت عده ای دیگر بزرگترین بخش از بچه های انقلاب را بسمت بیراهه ای هدایت کرده اند که جز اتلاف وقت و انرژی خروجی دیگری نداشته است.

دشمن زمین اصلی بازی اش را در تلگرام و اینستاگرام و توییتر که هرسه توسط اسرائیل مدیریت مستقیم میشود ،تعریف کرده است.

بخش غالب نیروهای توانمند انقلابی را به توییتر کشانده اند که انجا به خود مشغول باشند و در کسری از ثانیه از صحنه توییتر حذف میشوند.اینستا و تلگرام که وضعیتشان مشخص است.

کاش این توان و انرژی بچه های انقلاب که میتوانست مملکتی را متحول کند صرف شبکه سازی در محیط های واقعی و مطالبه گری گسترده برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات و گسترش بسترهای بومی فضای مجازی مانند پیام رسانهای ایرانی میشد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3458